PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI

  • 1. Data: 2007-12-18 13:12:52
    Temat: ZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI
    Od: "Ilirjan Osmanaj" <i...@g...com>

    Systemy Informatyczne ILC spj - Adres firmy: Warszawa - Ilość pracowników:
    17 - http://www.ilc.com.pl - p...@i...pl

    Wiodący dostawca oprogramowania dla farmacji, supermarketów, drugstorów.
    Integrator systemów informatycznych, serwis komputerowy i fiskalny

    Szczegóły oferty
    * Praca zespołowa przy nowym dużym projekcie infoermatycznym oraz
    projektowaniu i tworzeniu aplikacji bazodanowych.
    * interesująca praca w dynamicznie rozwijającej się firmie

    Wymagania:

    * znajomość baz danych
    * biegła znajomość SQL
    * doświadczenie w programowaniu w języku Delphi
    * umiejętność posługiwania się XML
    * znajomość serwera MS-SQL

    Mile widziane:

    * znajomość technologii OLAP
    * zdolności analityczne i poprawność wnioskowania,
    * nastawienie na realizację celów,
    * zdolności komunikacyjne
    * umiejętnoścć organizacji pracy własnej,
    * odporność na pracę w stresie i pod presją czasu

    Ilość wakatów: 3

  • 2. Data: 2007-12-18 13:58:55
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 18 Dec 2007 14:12:52 +0100, Ilirjan Osmanaj napisał(a):

    > Ilość wakatów: 3

    Pracownika niespecjalnie interesuje ilość wakatów. Lepiej byłoby podać
    widełki płacowe.
    No i nie pisać WIELKIMI LITERAMI, do tego na niewłaściwej grupie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2007-12-18 19:22:50
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Ilirjan Osmanaj" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wiodący dostawca oprogramowania dla (...), drugstorów.
    Magazynów prochów ?

    > Integrator systemów informatycznych, serwis komputerowy i fiskalny
    Znaczy się firma od wszystkiego, czyli do niczego

    > * Praca zespołowa przy nowym dużym projekcie infoermatycznym oraz
    > projektowaniu i tworzeniu aplikacji bazodanowych.
    A czym różni się "praca przy nowym, dużym projekcie" od projektowania i
    tworzenia aplikacji bazodanowych ?

    > * interesująca praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
    Czytaj: duża rotacja pracowników

    > * zdolności analityczne i poprawność wnioskowania,
    Wymagają poprawności wnioskowania, a sami nie wywnioskowali, ze wrzucają
    ogłoszenie na niewłaściwą grupę

    > * nastawienie na realizację celów,
    Znaczy motywować cię ma praca, a nie zarobki
    > * umiejętnoścć organizacji pracy własnej,
    Czytaj: brak szkoleń, ogólny bajzel,

    > * odporność na pracę w stresie i pod presją czasu
    Znaczy: terminy będą z góry niedoszacowane, ale to ty pracownicy będą obrywać za
    to po tyłkach.

    > Ilość wakatów: 3
    Ile płacicie ?

  • 4. Data: 2007-12-18 21:53:00
    Od: aa <a...@a...pl>

    jaQbek wrote:

    > Użytkownik "Ilirjan Osmanaj" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    > Magazynów prochów ?

    Dla mafii :)

    > Znaczy się firma od wszystkiego, czyli do niczego

    Niekoniecznie. Tyle że nie wyobrażam sobie jak to ma robić 20 pracowników.

    > A czym różni się "praca przy nowym, dużym projekcie" od projektowania i
    > tworzenia aplikacji bazodanowych ?

    "Dorwaliśmy ciacho i nie jesteśmy w stanie tego przełknąć. Ratunku
    dusimy się!"

    > Czytaj: duża rotacja pracowników

    Jak ci co mądrzejsi zobaczyli w co nas wpakował nasz handlowiec to uciekli.
    "Zobaczycie powiedzą później: odeszliśmy zanim stali się sławni"

    > Wymagają poprawności wnioskowania, a sami nie wywnioskowali, ze wrzucają
    > ogłoszenie na niewłaściwą grupę

    Wszyscy którzy umieli coś tak trudnego odeszli. Nie czepiaj się.

    > Znaczy motywować cię ma praca, a nie zarobki

    Nie, nie, nie. Praca nie. Cel. Cel jest najważniejszy. Praca może poczekać.

    > Czytaj: brak szkoleń, ogólny bajzel,

    > Znaczy: terminy będą z góry niedoszacowane, ale to ty pracownicy będą
    > obrywać za to po tyłkach.

    Raczej: na stanowiskach kierowniczych pociotki i idioci.

    > Ile płacicie ?

    17 pracuje 3 szukają. Ciekawe czy przynajmniej minimalna krajowa...

  • 5. Data: 2007-12-19 09:33:16
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 18 Dec 2007 22:53:00 +0100, aa napisał(a):

    > 17 pracuje 3 szukają. Ciekawe czy przynajmniej minimalna krajowa...

    Wiesz, ostatnio nastała moda, że jak jest oferta na etat, to się to
    dopisuje, w sensie, że to taki grant, że umowa o pracę ;)

    Tu nie napisali, więc pewnie zlecenie? :> A na zleceniu jak wiemy, minimów
    brak :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2007-12-19 11:39:01
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl>

    On Dec 18, 2:12 pm, "Ilirjan Osmanaj" <i...@g...com> wrote:

    > Wiodący dostawca oprogramowania dla farmacji, supermarketów, drugstorów.
    > Integrator systemów informatycznych, serwis komputerowy i fiskalny

    A mnie zawsze zastanawia jak to mozliwe ze niemalze kazda oglaszajaca
    sie firma jest "wiodacym dostawca oprogamowania"? Kto i na jakiej
    podstawie tak wnioskuje?

    Czasami wydaje mi sie ze osoby zamieszczajace takie ogloszenia zdaja
    sobie sprawe ze ich firma to bubel produkujacy inne buble i mysla ze w
    ten sposob uda im sie sciagnac naiwniakow.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 7. Data: 2007-12-19 12:08:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 19 Dec 2007 03:39:01 -0800 (PST), sweet_dreams napisał(a):

    > A mnie zawsze zastanawia jak to mozliwe ze niemalze kazda oglaszajaca
    > sie firma jest "wiodacym dostawca oprogamowania"? Kto i na jakiej
    > podstawie tak wnioskuje?

    Jak się dobrze przyjrzeć, to wygląda, jakby jedne ogłoszenia były kopiowane
    z drugich i tak to się pewnie kręci.

    A potem narzekają, że ludzie przysyłają im CV gdzie nie ma żadnych
    konkretów, a w hobby zawsze jest "film, muzyka, książki" :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2007-12-22 00:46:20
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście
    <5...@x...go
    oglegroups.com>
    sweet_dreams <s...@o...pl> m.in. napisał(a)::

    > A mnie zawsze zastanawia jak to mozliwe ze niemalze kazda oglaszajaca
    > sie firma jest "wiodacym dostawca oprogamowania"? Kto i na jakiej
    > podstawie tak wnioskuje?

    I każda daje super pensje adekwatne do wyników :)
    Kolega teraz pracował w jednej w Gdyni, czego to oni mu nie obiecali, a się
    okazuje, że od 2 miesięcy nie wiedział na czym stoi i dziś się właśnie
    postanowił ewakuować jak usłyszał, że mogą mu dać 2k na rękę. Facet jest
    jednym z lepszych programistów jakich znam (a troszkę ich znam trzeba
    przyznać), ma przeszło 10letnie doświadczenie które może udokumentować w
    pracy nad poważnymi projektami, a oni oczekują, że on mając żonę i dwójkę
    dzieci za 2k będzie pracował. Zwróć uwagę na: "interesująca praca w
    dynamicznie rozwijającej się firmie" co moim zdaniem świadczy o tym, że
    szukają kogoś za 1500 zł i mamić będą opowieściami jak to dużą dadzą kiedyś
    tam. Pominę już (i nie będę się pastwił), że nie programuje się w Delphi
    tylko w Pascalu, albo przy wykorzystaniu Delphi bo to nie język
    programowania a zintegrowane środowisko programistyczne. Ale może ja się
    czepiam?

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 9. Data: 2007-12-23 09:55:05
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > tylko w Pascalu, albo przy wykorzystaniu Delphi bo to nie język
    > programowania a zintegrowane środowisko programistyczne. Ale może ja się

    Pewnie też tego nie wiedzieli, ale - (Delphi language) -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Delphi

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz vel "Karol Y"

  • 10. Data: 2008-01-02 09:28:12
    Od: "Ilirjan Osmanaj" <i...@g...com>

    Witam

    W związku z dużym zainteresowaniem oraz ilością pytań odpowiadam na
    najczęściej zadawane pytania;

    Umowa - po okresie próbnym 3 miesięcznym jest to umowa na czas nieokreślony.
    Wysokośc pensji - jest to indywidualne ustalane z każdym pracownikiem ale
    moge powiedzic że najniższa pensja z kwalifikacjami podanymi poniżej jest
    2500 zł netto na rękę + dodatki które na rozmowie bezpośredniej omawiamy z
    kandydatami - tzn jeśli ktos jest wybitny też może oczekiwać wynagrodzenia
    adekwatnego do swojego poziomu oraz naszych możliwości.W naszje firmie
    pracuje sie 8 godzin dziennie i każda nadgodzina jest rozliczona zgodnie z
    prawem pracy.

    Co do postów mniej na temacie to; Jesteśmy wiądocym producentem
    oprogramowania dla Aptek z 2 pozycją w kraju co do ilości wdrożeń. Co do
    rotacji to u nas rotacji w dziale programistów nie ma prawie takiego
    pojęcia. Na chwilę obecną pracujemy nad nowym produktem i w związku z
    powyzszym potrzebujemy ludzi - nie jest to dziwne panowie ponieważ wystarczy
    przyglądać sie gospodarce i nastrojów w Polsce równiez są w fazie dużego
    wzrostu ;-)

    Co do postów dot. drugstore to jest taki term z USA okreslające apteke ale
    jeśli chodzi o wygląd ta apteka jest o 3 do 5 razy większa niz typowa apteka
    w polsce. http://en.wikipedia.org/wiki/Drugstore

    Pozdrawiam serdecznie niezadowolonych forumowiczów moim postem.
    Ilir