PracaGrupypl.praca.dyskusjeZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI › Re: ZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI
    From: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI
    Date: Sat, 22 Dec 2007 01:46:20 +0100

    Witam,

    W poście
    <5...@x...go
    oglegroups.com>
    sweet_dreams <s...@o...pl> m.in. napisał(a)::

    > A mnie zawsze zastanawia jak to mozliwe ze niemalze kazda oglaszajaca
    > sie firma jest "wiodacym dostawca oprogamowania"? Kto i na jakiej
    > podstawie tak wnioskuje?

    I każda daje super pensje adekwatne do wyników :)
    Kolega teraz pracował w jednej w Gdyni, czego to oni mu nie obiecali, a się
    okazuje, że od 2 miesięcy nie wiedział na czym stoi i dziś się właśnie
    postanowił ewakuować jak usłyszał, że mogą mu dać 2k na rękę. Facet jest
    jednym z lepszych programistów jakich znam (a troszkę ich znam trzeba
    przyznać), ma przeszło 10letnie doświadczenie które może udokumentować w
    pracy nad poważnymi projektami, a oni oczekują, że on mając żonę i dwójkę
    dzieci za 2k będzie pracował. Zwróć uwagę na: "interesująca praca w
    dynamicznie rozwijającej się firmie" co moim zdaniem świadczy o tym, że
    szukają kogoś za 1500 zł i mamić będą opowieściami jak to dużą dadzą kiedyś
    tam. Pominę już (i nie będę się pastwił), że nie programuje się w Delphi
    tylko w Pascalu, albo przy wykorzystaniu Delphi bo to nie język
    programowania a zintegrowane środowisko programistyczne. Ale może ja się
    czepiam?

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg