PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na zwolnieniu lekarskim

  • 1. Data: 2007-12-17 10:52:56
    Temat: praca na zwolnieniu lekarskim
    Od: a...@m...pl

    witam Szanowne Grono,
    potrzebuje informacji w nastepujacej sprawie
    otoz od 25 wrzesnia do 9 grudnia przebywalem na zwolnieniu lekarskim
    (ciaglosc 3 zwolnien)
    u poprzedniego pracodawcy pracowalem do 29 wrzesnia (umowa zostala
    rozwiazana za wypowiedzeniem przez pracodawce)
    nadazyla mi sie mozliwosc podjecia pracy w nowej firmie od 6 grudnia
    i teraz jak sie ma sprawa ze swiadczeniami wyplacanymi przez ZUS??
    pobralem swiadczenia 11 grudnia za okres w sumie 2 kolejnych zwolnien
    (od 25/10-13/11 i 14/11-9/12)
    wg mnie za okres od 6/12 do 9/12 (4 dni) musze zwrocic do ZUS-u
    wyplacone swiadczenie
    dzwonie do ZUS-u zeby sie dowiedziec jak sie sprawa ma a mila pani
    mowi mi iz bede musial oddac pieniadze za cale ostatnie swiadczenie
    14/11-9/12 ale w sumie sama nie wie co i jak !!!
    jak sie zapatrujecie na ta sprawe?? istnieje jakies rozporzadzenie
    jakas ustawa ktora mowi iz musze oddac cale swiadczenie a nie tylko
    czesc niewykorzystanego ??
    jak powinno zostac to zalatwione w tym przypadku??