PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak was doceniły na swięta- zakłady i pracodawcy

  • 1. Data: 2007-12-18 10:53:38
    Temat: Jak was doceniły na swięta- zakłady i pracodawcy
    Od: tumanek <t...@o...pl>

    Jestem ciekawy jak docenili was pracodawcy przed świętami. Czy
    dostaliście
    bony karnety na siłownie paczki i.t.p ? A może figa z makiem ?
    Stwórzmy listę
    zakładów.
    Ja wpisuje:
    1.P.U.P W Sosnowcu stanowisko bezrobotny 0 zł- żadnych bonów karnetów
    paczek.

  • 2. Data: 2007-12-18 11:37:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 18.12.2007 tumanek <t...@o...pl> napisał/a:
    > 1.P.U.P W Sosnowcu stanowisko bezrobotny 0 zł- żadnych bonów karnetów
    > paczek.

    Cieszymy się!
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-12-18 11:40:10
    Od: "Monika" <o...@g...pl>

    tumanek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Jestem ciekawy jak docenili was pracodawcy przed =B6wi=EAtami. Czy
    > dostali=B6cie
    > bony karnety na si=B3ownie paczki i.t.p ? A mo=BFe figa z makiem ?
    > Stw=F3rzmy list=EA
    > zak=B3ad=F3w.
    > Ja wpisuje:
    > 1.P.U.P W Sosnowcu stanowisko bezrobotny 0 z=B3- =BFadnych bon=F3w karnet=F3=
    > paczek.

    a ja mam pytanie- skąd się wzięła ostatnio taka moda, żeby identyczne posty
    zamieszczać jednocześnie na pl.praca.dyskusje oraz na forum "Praca" na portalu
    GW? Liczycie na szerszy odzew czy co?

  • 4. Data: 2007-12-21 11:27:16
    Od: "sterykt" <k...@s...com>

    Użytkownik "Monika" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > posty
    > zamieszczać jednocześnie na pl.praca.dyskusje oraz na forum "Praca" na

    a co Cie to obchodzi babsztylu? to jakbyś się czepiała że ktoś wystawia
    aukcje na allegro i ebay, bo liczy na szerszy krąg odbiorców? gdybyś tu
    nie napisała to jakoś bym nie wiedział o forum na GW, bo tam wcale nie
    zaglądam

  • 5. Data: 2007-12-21 11:27:28
    Od: "sterykt" <k...@s...com>

    Użytkownik "tumanek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    ja dostałem wypowiedzenie pod choinke

  • 6. Data: 2007-12-21 12:58:44
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sterykt" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > ja dostałem wypowiedzenie pod choinke

    wolność jest bezcenna :)

    e.

  • 7. Data: 2007-12-21 13:25:35
    Od: aa <a...@a...pl>

    sterykt wrote:
    > a co Cie to obchodzi babsztylu? to jakbyś się czepiała że ktoś wystawia

    Wycieczki osobiste? PLONK warning.

    > aukcje na allegro i ebay, bo liczy na szerszy krąg odbiorców? gdybyś tu

    Jeśli wystawi ten sam przedmiot to ma spore szanse na zablokowanie obu
    kont. A jak sprzeda coś na obu platformach to niech się modli żeby jeden
    z klientów zgodził się odstąpić od umowy bo jak nie to może nawet 5 lat
    w więzieniu spędzić.

  • 8. Data: 2007-12-21 14:21:03
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "aa" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A jak sprzeda coś na obu platformach to niech się modli żeby jeden
    > z klientów zgodził się odstąpić od umowy bo jak nie to może nawet 5 lat
    > w więzieniu spędzić.

    z powództwa cywilnego ?

    e.

  • 9. Data: 2007-12-21 14:57:28
    Od: "sterykt" <k...@s...com>

> [...]
    > kont. A jak sprzeda coś na obu platformach to niech się modli żeby
    > jeden z klientów zgodził się odstąpić od umowy bo jak nie to może

    Nie, sprzedaje i tu i tam, albo naprzemiennie, albo 2 towary po 1 na
    każdym serwisie, a Monika robiła zakupy w Carrefourze, jak śmiała wejść
    tego samego dnia jeszcze do Biedronki??

  • 10. Data: 2007-12-21 19:12:30
    Od: aa <a...@a...pl>

    entroper wrote:
    > Użytkownik "aa" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > z powództwa cywilnego ?

    Wystawiając towar stwierdzasz że w pełni nim dysponujesz. W momencie
    kiedy wystawiłeś go na jednej platformie aukcyjnej przestajesz w pełni
    nim dysponować. Wystawiając go ponownie na innej platformie aukcyjnej
    przed zakończeniem aukcji na pierwszej popełniasz przestępstwo
    poświadczenia nieprawdy - oszustwo. Teraz pytanie o kwotę. Do iluś tam
    złotych jest to wykroczenie ścigane z powództwa cywilnego od iluś -
    obligatoryjnie. Dokładnych kwot nie pamiętam ale coś mi się kołacze 200 zł.