PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZASIŁEK i ROK PRACY

  • 1. Data: 2002-06-19 20:46:15
    Temat: ZASIŁEK i ROK PRACY
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    1. Jak liczony jest 1 rok pracy ? Czy godzinowo (np. 40 godz. wypracowanych
    w tygodniu) i to w skali roku .Ja pracuje w soboty ,czy to sie wtedy się
    liczyło do stażu?
    Czy ważna jest tylko data rozpoczęcia pracy ?
    2. Czy jeśli ja (tzn. z mojej winy) chciałbym sie zwolnić to dostanę
    zasiłek?
    3. Czy mogę się zarejestrować w urzedzie pracy w mieście w którym jestem
    zameldowany tymczasowo?

    Pozdrawiam PABLO

  • 2. Data: 2002-06-20 08:09:06
    Temat: Re: ZASIŁEK i ROK PRACY
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liczyło do stażu?
    > Czy ważna jest tylko data rozpoczęcia pracy ?

    Dla Urzedu Pracy tylko data rozpoczęcia i zakonczenia pracy. Ma być minimum
    365 dni w ciągu ostatniego półtora roku.
    Ciekawostka: Pracujesz na 1/5 etatu i w rzeczywistości 1 dzień w tygodniu 8
    godzin, 5 dni w miesiącu. Liczy Ci się cały miesiąc czyli 30 dni.

    > 2. Czy jeśli ja (tzn. z mojej winy) chciałbym sie zwolnić to dostanę
    > zasiłek?

    Nie, chyba że jesteś z miejscowości w ktorej zasilek przysługuje przez rok,
    to wtedy po pół roku.

    > 3. Czy mogę się zarejestrować w urzedzie pracy w mieście w którym jestem
    > zameldowany tymczasowo?

    Tak.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-06-24 09:49:21
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    8
    > godzin, 5 dni w miesiącu. Liczy Ci się cały miesiąc czyli 30 dni.

    nie liczy sie wymiar czasu pracy, tylko wynagrodzenie: minumum najnizsza
    krajowa

    Jean