PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrac

  • 1. Data: 2002-06-19 19:10:22
    Temat: Co wybrac
    Od: Dando <d...@a...net>

    Skonczylem studia i obronilem licencjata. Teraz mam dylemat. Warto robic
    mgr? Czy moze lepiej zrobi w tym samym czasie 2* po studiach
    uzupelniajacych trwajacych rok.
    Za ktora opcja i dlaczego jestescie?

    Dando
    --
    Daniel Jakubiak
    UIN: 55267706; GG: 241015; ircName: Dando #astercity.net; #nurkowanie

  • 2. Data: 2002-06-20 06:37:29
    Temat: Re: Co wybrac
  • 3. Data: 2002-06-20 08:52:58
    Od: Dando <d...@a...net>

    Cezary Stypulkowski wrote:

    > wypilem browara, teraz mam dylemat. Warto wypic nastepnego?
    > Czy moze lepiej wypic w tym samym czasie jabola?
    > za ktora opcja i dlaczego jestescie?

    Wypilbym najpierw piwko i zapil dwoma jabolami, ale takiej mieszanki nie
    lubie, wole samo piwko.
    Powaznie to ma dylemat czy w czasie zmiany pracy pracodawca bedzie
    milszym okiem patrzyl na mgr czy tez na zrobione dodatkowe dwa studium
    podyplomowe, a dopiero pozniej przymiarka do mgr.

    Pozdrawiam
    Dando

  • 4. Data: 2002-06-20 23:36:51
    Od: "mikez" <m...@a...waw.pl.NO.SPAM>

    Użytkownik "Cezary Stypulkowski" <c...@a...pl> napisał w
    wiadomości
    l.auchan.com...

    > wypilem browara, teraz mam dylemat. Warto wypic nastepnego?
    > Czy moze lepiej wypic w tym samym czasie jabola?
    > za ktora opcja i dlaczego jestescie?

    wypij nastepnego browara gdyz poniewaz jest zdrowy
    jabol tez jest zdrowy ale bro jest zdrowszy
    tak widze ta sytuacje

    michal

    ps. lol :)