PracaGrupypl.praca.dyskusje › Xelion - czy warto sie za to brac?

  • 1. Data: 2004-01-12 16:13:22
    Temat: Xelion - czy warto sie za to brac?
    Od: "holden" <h...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktos pracuje/pracowal lub zamierza pracowac w firmie Xelion? Czy w ogole
    warto sie za to brac, biorac pod uwage koniecznosc zalozenia wlasnej dzialnosci.

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-12 22:13:58
    Temat: Re: Xelion - czy warto sie za to brac?
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "holden" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    a może Helion ?????

  • 3. Data: 2004-01-13 08:03:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tony_Soprano <p...@o...pl> wrote:
    > a może Helion ?????

    www.xelion.pl

    Sprzedajesz produkty Pekao SA i ubezpieczenia Allianza.
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2004-01-13 08:04:35
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "holden" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > a może Helion ?????

    Xelion - doradcza bodaj firma wydzielona z PKO?
    www.xelion.pl

    Mam tam dwoch znajomkow - bardzo sobie chwala prace, firma jest swiezyzna,
    wiec nie kombinuja z oszczednosciami jakimis, dopiero sie rozwija wiec sporo
    osob ma szanse do czegos dojsc. Bylem tam kiedys w odwiedziny i panowala
    mila atmosfera.
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2004-01-15 15:56:42
    Od: h...@p...onet.pl

    > Sprzedajesz produkty Pekao SA i ubezpieczenia Allianza.
    > --

    .. ubezpieczenia commercial union

  • 6. Data: 2004-01-16 08:32:38
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>