PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapytanie

  • 1. Data: 2004-01-12 15:44:39
    Temat: zapytanie
    Od: "Piross" <p...@p...onet.pl>

    witam
    jestem po wstepnej rekrutacji w firmie BIUROPLUS
    teraz mam jechac na szkolenie wraz z kilkudziesiat innymi osobami
    chcialbym sie zapytac czy ma ktos moze jakies doswiadczenia z ta firma moze
    przechodzil rekrutacje??

  • 2. Data: 2004-01-13 06:57:21
    Temat: Re: zapytanie
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

> [...]
    > teraz mam jechac na szkolenie wraz z kilkudziesiat innymi osobami
    > chcialbym sie zapytac czy ma ktos moze jakies doswiadczenia z ta firma moze

    Szkolenie jest również formą rekrutacji - w trakcie mogą Ci podziękować,
    jeśli uznają, że się nie nadajesz. Polega ono właściwie na wałkowaniu
    scenek u klienta. Przechodziłem to w zeszłym roku (gdybym nie znalazł innej
    pracy prawdopodobnie siedziałbym tam dzisiaj). Wrażenie ogólne raczej
    pozytywne - firma wygląda na rzetelną, zarabia się podobno sporo, wiąże się
    to jednak z zapieprzaniem 12h na dobę. Jeśli pamiętam dobrze to raz w
    miesiącu w weekend obowiązkowe szkolenie w firmie.

    pozdrawiam

    --
    Rafti