PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie wyplacono mi wynagordzenia

  • 1. Data: 2004-01-12 13:28:51
    Temat: nie wyplacono mi wynagordzenia
    Od: Garfild <g...@w...pl>

    mam problem,
    pracodawca zwolnil mnie dyscyplinarnie z pracy, ale spoznia sie z wyplata
    wynagorodzenia juz kilka dni, zwykle wypacane bylo okolo 5 kazdego
    miesiaca, dzis jest 12 i jeszcze nie ma.
    co mam zrobic? dzwonic do nich i sie pytac co sie stalo, czy moze lepiej
    nadal czekac i dolaczyc to do pozu do sadu pracy ktory i tak skladam

  • 2. Data: 2004-01-12 13:50:43
    Temat: Re: nie wyplacono mi wynagordzenia
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > co mam zrobic? dzwonic do nich i sie pytac co sie stalo, czy moze lepiej
    > nadal czekac i dolaczyc to do pozu do sadu pracy ktory i tak skladam

    Witam
    - dzwonić i pyt.
    - PIP
    - sąd
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-01-13 10:20:08
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/12/2004 2:28 PM, Garfild wrote:
> [...]
    > co mam zrobic? dzwonic do nich i sie pytac co sie stalo, czy moze lepiej
    > nadal czekac i dolaczyc to do pozu do sadu pracy ktory i tak skladam

    Może zastosował karę finansową - z oczywistych względów powinien to
    zrobić formalnie, pisemnie i z pouczeniem, a nie po prostu "nie zapłacić".
    I tak już nie pracujesz - pisz pismo, poleconym ZPO z żądaniem wyjaśnienia.

    Pzdr: Catbert