PracaGrupypl.praca.dyskusje › Paca +urlop

  • 1. Data: 2004-01-12 14:14:45
    Temat: Paca +urlop
    Od: dominik <%dominikmi%@%wp.pl%>

    Witam...
    Mam takie pytanie - pracuje w pewnej firmie i 28 grudnia skonczyl mi
    sie okres probny (umowa byla o prace +caly etat) teraz mam umowe na 3
    lata (umowa o prace) i w zwiazku z tym jestem ciekawy czy przysluguje
    mi jakis urlop (platny) za te 3 miesiace i czy wogule mam jakis urlop
    do wykorzystania (wczesniej nigdy zadnego urlopu nie bralem, jest to
    moja pierwsza praca - moze poza praktyka w technikum 2m-ce)
    --
    $Linux User $290062$
    # Wszystko powinno sie upraszczac #

  • 2. Data: 2004-01-13 20:34:55
    Temat: Re: Paca +urlop
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    do okresu pracowego wlicza ci sie kazdy okres przepracowany na umowe o
    prace. poszukaj w archiwum, wiele razy temat walkowany - nie chce mi sie
    rozpisywac, bo interesuje cie pierwszy urlop a z tym nie jest dla ciebie
    najlepiej ( w skrócie - w tym roku bedzie ci sie nalezalo przy zalozeniu ze
    caly czas pracujesz i bedziesz pracowal polowa wymiaru urlopowego, od
    przyszlego roku pelen wymiar urlopu)

    pozdr
    gromax

    Uzytkownik "dominik" <%dominikmi%@%wp.pl%> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2004-01-14 00:20:12
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    Poniewaz rozpoczales pierwsza prace w ubieglym roku, to Twoje uprawnienia do
    pierwszego urlopu wypoczynkowego beda realizowane wedlug przepisów
    obowiazujacych w 2003 r.
    I tak, po roku pierwszej pracy nabedziesz prawo do urlopu wypoczynkowego w
    wymiarze 20 dni , co równoczesnie wyczerpie Twoje uprawnienia urlopowe w
    2004 r. Na poczet tego urlopu, po uplywie 6 miesiecy zatrudnienia bedziesz
    mógl wykorzystac zaliczkowo 10 dni urlopu wypoczynkowego.
    01.01.2005 r. nabedziesz prawo do nastepnego urlopu wypoczynkowego w
    wymiarze 20 dni.

    wa