PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Date: Wed, 17 Jun 2009 18:57:01 +0100

    > Ktoś tu nieco wyżej wspominał o darmowości nauki i zdobywania kwalifikacji...

    na poziomie specjalistycznym czy podstawowym? jest pewna roznica
    pomiedzy nauczeniem kogos czytać/pisać/dodawać i odejmować (co stanowi
    jakies minimum dla przekroju społeczeństwa) a wiedzą specjalistyczną.

    ergo ja nie widzę jakoś logicznego uzasadnienia dla finansowania z
    budzetu panstwa specjalistycznych kursów (!) i egzaminów (to jeszcze by
    było w miare do zaakceptowania branżowo, mianowicie ze dana branza by
    się zrzucała na osrodek egzaminacyjny)

    Nie wiem jak ty sobie wyobrazasz funkcjonowanie państwa, ale podatki by
    musialy być na jakims skandynawskim poziomie żeby miec az takie
    rozdawnictwo.
    Skoro masz wymagania inzynierskie to i (prawie) na pewno nie masz
    problemu z myśleniem algorytmisznym. Coś musi wynikać z poprzednika i
    nic nie ma za darmo. A w jaka ideologie to ubierzesz... twoja sprawa