PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-17 18:33:49
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > Podałeś nazwę uczelni, wydział, kierunek - po resztę pracodawca może zadzwonić.

    Nie podałem. Jak byłęm przyjmowany, tomoje wykształcenie było jeszcze "średnie
    - techniczne".

    > Jak byś był samoukiem i wiedzę zdobywał z książek w domu i praktyki z pracy na
    > czarno, to byś pracował zapewne za głodową pensję.

    Pracowałem za głodową (670 zł za 3 miesiące pracy) pensję na początku.
    Na um. o dzieło. Potem znalazłem lepszą pracę, w innym mieście (za średnia krajowa).
    Potem jeszcze lepszą (więcej niż średnia krajowa). Teraz mam swoją działalność
    (otworzoną za samodzielnie wzięty niewielki kredyt) i nikomu papierkiem nie musiałem
    przed oczami machać. Żaden mój były pracodawca nigdy nie dzwonił do żadnej uczelni
    i mnie nie sprawdzał. Każdemu wystarczyła próbka moich umiejętności jaką
    przedstawiałem na rozmowie kwalifikacyjnej.

    Dla Twojej informacji - w nie-stolicy kasjerka potrafi zarobić 1300-1500
    _na rękę_. Jakim cudem Ty mając niby-kwalifikacje nie potrafisz nawet tego
    pozostaje dla mnie zagadką.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl