PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyrok Sadu Pracy a Komornik ???

  • 1. Data: 2004-11-13 07:43:46
    Temat: Wyrok Sadu Pracy a Komornik ???
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Wygralem ( Sad Pracy uznal moje roszczenia za zasadne ) i nakazal Pracodawcy
    wyplate naleznosci w ustalonym terminie do 10 listopada 2004.
    Pracodawca dalej nie wyplacil mi przyznanych przez Sad Pracy naleznosci.
    Co mam dalej zrobic nie mam wyroku z Sadu Pracy , jakie musze zrobic teraz
    kroki abym spowodowal ze Pracodawca wyplaci naleznosci ??
    Nadmieniam ze sytuacja finansowa Pracodawcy jest b.dobra.

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2004-11-13 12:02:17
    Temat: Re: Wyrok Sadu Pracy a Komornik ???
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > kroki abym spowodowal ze Pracodawca wyplaci naleznosci ??
    > Nadmieniam ze sytuacja finansowa Pracodawcy jest b.dobra.

    Należy odebrać na wyroku klauzulę wykonalności i można iść do komornika.
    Przed tym wszystkim polecam poprosić o pieniądze pracodawcę.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2004-11-13 15:09:50
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Należy odebrać na wyroku klauzulę wykonalności i można iść do komornika.
    > Przed tym wszystkim polecam poprosić o pieniądze pracodawcę.

    Czy takie cos kosztuje i ile zl ???Czy zalatwie to od reki ???

    Porozmawiac z Pracodawca to nie mam o czym on mysli ze jak czlowiek z
    malego miasta a on jest z W-awy to ludzie na prowincji sa zacofani .Juz mu
    udowodnilem ze mam racje i teraz chce udowodnic ze odzyskam nalezne
    pieniadze.

    Andrzej

  • 4. Data: 2004-11-13 18:03:01
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..mam identyczna sytuacje .Pracodawca przegrał sprawę w Sądzie Pracy wniósł
    apelację i ją też Sąd Okręgowy
    oddalił.Wysłałem do pracodawcy po miesiącu od wyroku upomnienie ( e-mailem)
    potem ponaglenie ( e-mailem).Nawet nie raczył odpowiedzieć( widać obraził
    się ;-))) a w końcu oddałem sprawę do komornika.
    I czekam na efekty.U komornika wypełniłem jakiś druk i podałem wszystkie
    dane pracodawcy ( miałem ze sprawy sądowej ) a więc NIP regon adres numer
    konta bankowego- to ułatwia pracę komornikowi.Swoje dane to NIP PESEL adres
    konto bankowe.Nie płaciłem nic.Zapłaci pracodawca no i ma trochę
    obciachu.Konieczny jest wyrok sądu wraz z klauzulą wykonalności.
    zdrowaśki.

    j...@w...pl

  • 5. Data: 2004-11-13 18:06:58
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konto bankowe.Nie płaciłem nic.Zapłaci pracodawca no i ma trochę
    > obciachu.Konieczny jest wyrok sądu wraz z klauzulą wykonalności.

    Dzieki za podpowiedz ja mam podobna sytuacje.

  • 6. Data: 2004-11-18 19:00:59
    Od: Fabian i Agnieszka <f...@w...to.o2.pl.nospam>

    Użytkownik Dexter napisał:
> [...]
    >
    > Pozdr Andrzej
    > tylko komornik pomoze bo coz innego morde by obic ale to nic nie da jeszcze firmy
    windikacyjne ale to kosztowne . pozdrawiam