PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyrok Sadu Pracy a Komornik ??? › Wyrok Sadu Pracy a Komornik ???
    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wyrok Sadu Pracy a Komornik ???
    Date: Sat, 13 Nov 2004 08:43:46 +0100

    Witam !!!

    Wygralem ( Sad Pracy uznal moje roszczenia za zasadne ) i nakazal Pracodawcy
    wyplate naleznosci w ustalonym terminie do 10 listopada 2004.
    Pracodawca dalej nie wyplacil mi przyznanych przez Sad Pracy naleznosci.
    Co mam dalej zrobic nie mam wyroku z Sadu Pracy , jakie musze zrobic teraz
    kroki abym spowodowal ze Pracodawca wyplaci naleznosci ??
    Nadmieniam ze sytuacja finansowa Pracodawcy jest b.dobra.

    Pozdr Andrzej