PracaGrupypl.praca.dyskusje › MIX electronics - sprzedawca (salon firmowy)

  • 1. Data: 2004-11-13 15:00:49
    Temat: MIX electronics - sprzedawca (salon firmowy)
    Od: "Rydyks" <b...@v...pl>

    Witam!

    Mam kilka pytań związanych z tą firmą. Zostałem zaproszony
    na drugi etap rekrutacji : szkolenie. Zastanawia się nad paroma
    sprawami.

    1. Czy sprzedawcy są podzieleni na pod działy? Np.: Osoba od
    sprzętu AGD typu lodówki, pralki. Osoba od małego AGD.
    itd....

    2. Jak z atmosfera pracy? Zdaje sobie sprawę że zależy to głównie
    od kierownika salonu. Ale przecież musi się on wpasować w
    politykę firmy jeśli chce tam pracować.

    3. Czy jest stanowisko pomiędzy kierownikiem a sprzedawcą?

    4. Czy jest możliwy awans z sprzedawcy na inne stanowisko
    nie koniecznie kierownicze lub na kierownika salonu?

    5. Jak z szkoleniami towaroznawczymi? Firma daje informacje
    na temat oferowanych przez nią produktów swoim pracownikom czy trzeba
    o to zadbać już samemu?

    6. Jaką dają pensję podstawową? Chociaż w skrócie jak wygląda system
    premiowania?

    7. Czy można wiązać z tą firmą nadzieje na przyszłość? Co prawda nie
    przeszedłem
    jeszcze drugiego etapu, ale zastanawiam się czy przechodzić do tej firmy
    z analogicznego stanowiska (850 zł /m-c), z tym że firma w której
    pracuję nie będzie
    się rozwijała i nie widzę w niej przyszłości dla siebie. Czy tak samo
    jest w MIX?