PracaGrupypl.praca.dyskusje › Help-Desk - Wa-wa

  • 1. Data: 2004-11-12 22:40:25
    Temat: Help-Desk - Wa-wa
    Od: "Jarek" <b...@e...pl>

    Witam

    W poniedzialek bede na rozmowie kwalifikacyjnej - stanowisko
    helpdesk/serwisant.

    Jesli zostalbym przyjety do pracy to bedzie moja pierwsza praca w tej
    dziedzinie nie liczac prac dorywczych w czasie studiow.

    Z racji, ze jestem z poza Warszawy mam pytanie odnosnie plac na takim
    stanowisku.
    Mysle ze moge sie spodziewac pytania o oczekiwania finansowe. Jakiej stawki
    mozna spodziewac sie w Warszawie??

  • 2. Data: 2004-11-13 06:30:34
    Temat: Re: Help-Desk - Wa-wa
    Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>

    Użytkownik "Jarek" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > W poniedzialek bede na rozmowie kwalifikacyjnej - stanowisko
    > helpdesk/serwisant.

    Helpdesk? Czyzby praca w HP?

  • 3. Data: 2004-11-13 07:36:34
    Od: "Jarek" <b...@e...pl>

    W artykule cn49sm$g4c$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Amrek z adresu <U...@t...TO_TEZpl> napisał(a):

    > Helpdesk? Czyzby praca w HP?

    Helpdesk

  • 4. Data: 2004-11-13 14:58:31
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    > Witam
    >
    > W poniedzialek bede na rozmowie kwalifikacyjnej - stanowisko
    > helpdesk/serwisant.

    To zalezy od firmy ale mysle ze tak od 1200-2800 brutto.

    SLaw