PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie z winy pracodawcy › Re: Wypowiedzenie z winy pracodawcy
    From: "adamo" <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie z winy pracodawcy
    Date: Mon, 22 Feb 2010 20:56:32 +0100

    > Wybieram się do pracodawcy z rozwiązaniem umowy z winy pracodawcy. Zalega
    > z wypłatą za 3 mies.
    > Pisemko z szablonu z domaganiem się odszkodowania.
    > Wiem że nie mogę się zgodzić na porozumienie stron bo kasy mogę już nigdy
    > nie zobaczyć. Wiem że pracodawca może mnie pozwać jeśli zrobię to
    > bezpodstawnie. W moim przypadku podstawa jest bardzo mocna.
    > Wiem że mogę skarżyć do Inspekcji Pracy i Sądzić się w Sądzie Pracy.
    > Spodziewam się że pracodawca nie będzie chciał pisma przyjąć więc chyba
    > zostaje polecony.
    > Czy coś przegapiłem? Pierwszy raz to robię.
> [...]

    Rozwiązujesz umowę o pracę z winy pracodawcy, informujesz pip i to wszystko.
    Przysługuje Ci rowniez odszkodowanie za okres wypowiedzenia (w zaleznosci od
    okresu zatrudnienia) sporo artykulow w necie na ten temat. np tu
    http://www.prawo-pracy.pl/rozwiazanie_umowy_z_winy_p
    racodawcy-a-43.html
    kilka razy moze do sadu Cie wezwa, ale trzymiesieczne wynagrodzenie droga
    nie chodzi. Ja bym nie odpuscil.