PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie z winy pracodawcy › Wypowiedzenie z winy pracodawcy
  • Data: 2010-02-22 19:30:39
    Temat: Wypowiedzenie z winy pracodawcy
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wybieram się do pracodawcy z rozwiązaniem umowy z winy pracodawcy.
    Zalega z wypłatą za 3 mies.
    Pisemko z szablonu z domaganiem się odszkodowania.
    Wiem że nie mogę się zgodzić na porozumienie stron bo kasy mogę już
    nigdy nie zobaczyć. Wiem że pracodawca może mnie pozwać jeśli zrobię to
    bezpodstawnie. W moim przypadku podstawa jest bardzo mocna.
    Wiem że mogę skarżyć do Inspekcji Pracy i Sądzić się w Sądzie Pracy.
    Spodziewam się że pracodawca nie będzie chciał pisma przyjąć więc chyba
    zostaje polecony.
    Czy coś przegapiłem? Pierwszy raz to robię.
    Pracę mam zaklepaną gdzie indziej chodzi mi tylko o odzyskanie wypłaty.
    Próbowałem się już kilka razy dogadać i ciągle słyszę że jeszcze trochę
    muszę poczekać. Moja cierpliwość też ma granice.
    U pracodawcy był kilka razy komornik ale nic nie może wskórać bo
    wszystko własność banku.
    Czy to szarpanie się po sądach jest warte 3 tyś. zł???