PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie warunków zatrudnienia

  • 1. Data: 2005-11-23 22:33:35
    Temat: Wypowiedzenie warunków zatrudnienia
    Od: <n...@W...gazeta.pl>

    Jaka jest sytuacja prawna pracownika któremu pracodawca przedstawia nowe
    warunki zatrudnienia (zmiana stanowiska i wynagrodzenia) a pracownik odmawia
    przyjęcia nowych warunków. Interesują mnie szczególnie dwie kwestie:
    1. Czy takiemu pracownikowi przysługują kodeksowe dni na poszukiwanie pracy?
    2. Czy po upływie okresu wypowiedzenia będzie miał prawo do zasiłku?
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2005-11-24 21:40:43
    Temat: Re: Wypowiedzenie warunków zatrudnienia
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odmawia przyjęcia nowych warunków. Interesują mnie szczególnie dwie
    > kwestie: 1. Czy takiemu pracownikowi przysługują kodeksowe dni na

    Tak, bo jeżeli _odrzucisz_ /musisz odrzucić to - jak poszukaj wzorów
    pism w necie/, to jest to traktowane jak zwykłe wypowiedzenie złożone
    przez pracodawcę. /Oczywiście zmianę warunków dostałeś na piśmie?/

    > poszukiwanie pracy? 2. Czy po upływie okresu wypowiedzenia będzie miał
    > prawo do zasiłku?

    Jeżeli spełniasz określone warunki tzn. przepracowanie min. roku w ciągu
    ostatnich 18-stu miesiącach.
    Na świadectwie pracy będziesz miał napisane: rozwiązanie stosunku pracy
    za wypowiedzeniem, wypowiedzenia dokonał pracodawca i odpowiedni
    paragraf KP.
    Zasiłek nie przysługuje, jeżeli to ty byś złożył wypowiedzenie (czy też
    za porozumieniem stron, dyscyplinarne).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-11-25 18:03:26
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zasiłek nie przysługuje, jeżeli to ty byś złożył wypowiedzenie (czy też
    > za porozumieniem stron, dyscyplinarne).

    To cos sie zmienilo bo kiedys byla tylko 3 miesieczna karencja w wyplatach
    zasilku?

    pzdr

  • 4. Data: 2005-11-25 19:41:05
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w
    wiadomości
    > To cos sie zmienilo bo kiedys byla tylko 3 miesieczna karencja w
    > wyplatach zasilku?

    Oj tak, o to mi chodziło ;) Trzymiesięczna karencja i krótszy o te
    miesiące okres pobierania zasiłku...
    Przepraszam za wprowadzenie w błąd.