PracaGrupypl.praca.dyskusje › Takiego dostałem maila :-))) od Sylwia234@interia.pl - kretyni

  • 1. Data: 2005-11-23 23:15:56
    Temat: Takiego dostałem maila :-))) od S...@i...pl - kretyni
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    "...Pisze do Ciebie bo wiem ze na pewno skozystasz i zarobisz!

    Nie jest to spam ani naciaganie to tylko PROPOZYCJA zarobienia gotowki, kiedy
    nie ryzykujesz nic nie masz !!
    jezeli sie boisz wziasc udzial w programie to nie kasuj tego maila, az
    przybedzie ci odwagi :)

    Ten mail zarobi 15000 zl dla Ciebie!! Kasujac go wyzucasz 15000 zl! Proste!

    Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 za nic? A jednak!!!! Po pierwsze nie za
    nic bo wklad jest 5 zl po
    drugie potrzebujesz troszke pracy doslownie 20 - 30 minut jednorazowo np. dzis
    albo jutro!) Tez nie wierzylem
    ale sie przekonalem! Zarobisz jak kazdy kto bierze w tym udzial ok. 15000 zl w
    okragly miesiac! (ja dokladnie
    zarobilem 25435 zl w miesiac bo poswiecilem 3 godzinki a nie 30 minut! Oplacalo
    sie : ) Ten sposób wymyslil
    Roberto T. Kiyosaki- najbogatszy inwestorowi na swiecie, ktory w dodatku nie ma
    pracy i tak sie rozeszlo az
    trafilo do mnie i do ciebie!),
    Opowiem jakie to latwe i proste ale jesli nie masz teraz 5minut zeby spokojnie
    przeczytac o tym zapisz tego
    maila I wroc jesli bedziesz miec czas : )
    Tak wiec pomysl czy warto sie troszke zaangazowac zanim pochopnie wyzucisz tyle
    forsy (co miesiac
    15000zl lub wiecej) to zalezy od ciebie! Moi znajomi juz przestali nazekac na
    brak kasy, wciagneli sie jak
    zobaczyli na wlasne oczy , a mowilem od razu wejdzcie w to, wiadomo nawet
    znajomi czasami sa nie ufni
    hehe teraz sie z tego smieja! Hehehe. Jak sobie przypomne ich miny jak
    opowiadali o tym jak zajrzeli na
    konta!! Hehe. A zreszta mi tez szczena opadla jak zobaczylem konto! A teraz moje
    konto wciaz roslo i dalej
    rosnie. A jak tak dalej pojdzie zostane milionerem z jednego internetowego
    biznesu- czy jest to mozliwe?!
    Nawet teraz jak to pisze, dziwi mnie ile osob musi ciezko pracowac by utrzymac
    dom, swoje dzieci lub po
    prostu zbiera na kino lub komputer. Dziekuje teraz temu kto wyslal mi tego
    emaila i przedstawil mi ten pomysl,
    dziekuje, ze naklonil mnie do tego, aby zrobic jeden maly skok w bok od szarego
    zycia i zainwestowal
    pieniadze po to by wlozone- pracowaly dla mnie- a nie ja na te pieniadze!! Nigdy
    nie zarobilem mniej niz 14
    000zl z kazdej okazji. : )

    Teraz udowodnie Ci, iz jest to LEGALNY BIZNES!! Nie potrzebujesz niczego
    sprzedawac! Nie potrzebujesz
    rozmawiac o tym z przyjaciolmi, rodzina lub z nikim innym (chyba,
    ze chcesz). W dodatku, jesli jestes niesmialy(a) to problem masz z glowy- bo nie
    musisz miec bezposredniego
    kontaktu z drugim czlowiekiem. Ktokolwiek kto trzyma reke na pulsie moze
    osiagnac sukces i wzbogacic sie
    o kilkadziesiat tysiecy zlotych. Jesli wierzysz, ze kazdy ma swoje piec minut to
    po prostu zrob krok po kroku
    tak jak jest to napisane ponizej! To Twoja szansa na zmiane Twojej przyszlosci!

    To jest NAJTANSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia prawdziwych
    pieniedzy przez
    Internet w takim KROTKIM czasie.

    Ok. to zaczynamy bo sie rozgadalem.

    Ten program dziala I niewazne z jakiego kraju jestes albo w jakim przebywasz.
    Nie wazne ile masz lat. I na
    dodatek nie bedziesz potrzebowac specjalnej wiedzy lub talentu. Nie bedziesz
    przegladal stron
    internetowych,nie bedziesz nigdzie dzwonic, klikac w banery, lub SPAMowac, nie
    bedziesz takze placic za
    reklamy itp. Wszystko czego potrzebujesz to:

    - Konto w banku (najlepiej z mozliwoscia obslugi przez internet ale nie
    koniecznie)

    - I okolo 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

    KROK 1
    Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, zeby zarobic musisz cos od siebie dac!
    Wiec pierwsze co musisz zrobic to zainwestowac 5 zl. Jak mowi Robert T.
    Kiyosaki- "jesli nic nie
    zainwestujesz- nic wiekszego nie zyskasz!". Im szybciej zainwestujesz tym
    szybciej zaczniesz zarabiac z
    powiekszajaca sie rzesza ludzi!! Wiec, jak NAJSZYBCIEJ przelej 5zl na
    PIERWSZE znajdujace sie ponizej konto bankowe z notka mowiaca (tytulem):

    "Prosze, dodaj mnie do swojej listy mailowej"

    Chce, zebys wiedzial, ze jest to po to aby UTRZYMAC TEN PROGRAM
    LEGALNYM!.
    To naprawde proste!!
    Gdy wyslesz 5zl na pierwsze konto z ponizszej listy, to po prostu mozesz juz sie
    szeroooko usmiechnac:) Nie
    wiem czy wiesz, ale juz czerpiesz z tego programu wielkie korzysci!! Nawet nie
    zdajesz sobie z tego sprawy:)

    Oto obecna lista:

    1. Nr. konta: 50 1020 5558 1111 1426 2250 0007

    2. Nr. konta: 63 1240 2715 1111 0000 3273 3796

    3. Nr. konta: 50 1020 5558 1111 1465 3170 0014

    4. Nr. Konta: 03 1140 2004 0000 3002 3984 9105

    5. Nr. konta: 67 1140 2004 0000 3202 3984 9116

    (jako dane przy przelewie mozna podac swoje dane jezeli takowe sa
    wymagane)
    (pamietaj !! wplac 5 zl na konto nr.1 potem skasuj je a na dole dopisz swoje
    konto przesuwajsc cyferki 1 , 2 ,
    3 , 4 , 5!)

    KROK 2

    Gdy juz wyslales 5zl. Na konto znajdujace sie na 1 miejscu listy (wraz z ta
    dodatkowa notka- To BARDZO
    wazne!), nastepna rzecza, ktora musisz zrobic to zrobic kopie tego maila, po to
    by wyslac go ponownie
    (korzystajac z twojej ksiazki mailowej albo reklamowac na swojej stronie www-
    tak jak ja zrobilem) do np. 40
    osob (zapamietaj, ze 40 osob to dobra liczba do wzbogacenia sie, ale mozesz
    zareklamowac to w darmowy
    sposob w Internecie przez co wiecej ludzi to zobaczy i mozesz wiecej zarobic!).

    A teraz pora na dowody! POTRZEBUJESZ DOWODU? Tutaj sa przykladowe 3 osoby (liste
    osob
    zadowolonych dostaniesz jutro! oczywiscie nie sa to wszystkie!!), ktore
    testowaly ten program i ktore
    zainwestowaly nic innego jak 5zl. I 30 minut swojego czasu!:

    "Jaki wspanialy plan! Zrobilem wszystko co mi poradziliscie z jakies
    3 tygodnie temu i co prawda nie udalo mi sie uzbierac 15 000 o ktorych
    mowiliscie, ale te 9 135zl tez mnie powalily a jest jeszcze tydzien!!:))"

    Tomasz Watorek , Warszawa

    "Czesc. Tu Justyna! No coz- co moge powiedziec? DZIEKUJE BARDZO BARDZO BARDZOOO
    MOCNO:))))) wyslalam 40 maili tak jak mowiliscie i w sumie zapomnialam o calej
    tej sprawie bo tak naprawde
    nie wierzylam w to, a te 5 zlotych to jeszcze nikogo nie uratowalo. Ale jak
    zobaczylam moje konto po kilku
    tygodniach to sie zalamalam!!!!! W tym dobrym znaczeniu!:)) bylo tam prawie
    15000 zlotych!!! I jak ja to teraz
    wydam tak szybko?:)) przeciez za kolejnych 30 dni bede miec tego wiecej:P:))))
    DZiekuje jeszcze raz!!!!:*"

    Justyna Tojan, Strzelce Opolskie

    "Bylem zaskoczony kiedy zobaczylem moje konto!! Przez 3 tygodnie na moim koncie
    znalazlo sie 9 440zl. Na
    poczatku myslalem, ze to jakis blad wkradl im sie do kompow. Ale potem
    wyplacilem pieniadze i kupilem sobie
    zaje*istego kompa!!nareszcie!!:))) Dzieki dzieki dzieki!! "

    Ryszard Bodler, Gdansk

    Kilka miesiecy temu, kazdy z tych ludzi robil dokladnie to samo co Ty teraz w
    tej chwili- czytal to i sie
    zastanawial!

    A tutaj troszke matematyki :

    Kiedy wyslesz swoje maile, bedziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza pozycja po
    to by zarobic powazne
    pieniadze! zaden inny program nie daje tak wysokich I realnych pieniedzy z
    roznych powodow, ktore
    wytlumacze ponizej. Jak dlugo bedziesz wysylac maile do ludzi, ktorzy beda
    zainteresowani programem,
    mozesz spodziewac sie, ze srednio odpowie na nie 25% ludzi. Ale badzmy bardziej
    pesymistyczni i dajmy na
    to, ze tylko 12,5% dla utrudnienia.

    Gdy wyslesz 40 maili do roznych osob, mozesz spodziewac sie ze 5 z nich zrobi
    dokladnie to co Ty (12,5% z
    40= 5). Ale tym razem twoj adres mailowy przesunie sie na 4 pozycje. Wtenczas
    juz bedzie o tym programie
    wiedzialo 200 osob (5 x 40).

    Z tych 200 ludzi, udzieli sie 25 (12.5% z 200=25), wiec dalsze 1 000
    maili (25 x 40), podniosa twoj numer na 3 pozycje.

    Z tych 1 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze udzieli sie 125
    osob(12.5% z 1000= 125), wiec dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twoje
    konto na 2
    pozycje w liscie.

    A z tych 5 000 ludzi, mozesz spodziewac sie 625 osob, ktore sie
    udziela (12.5% z 5 000=625), wiec kolejne 25 000 osob (625x40) podniesie
    TWOJ NUMER KONTA na 1 pozycje!!

    I teraz, z 25 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze 3125 z nich
    odpowie (12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty bedziesz na 1
    miejscu! Wiec
    dostaniesz:

    15 625 zlotych!! (3125 x 5zl)

    Wiec, jak Twoj numer znajdzie sie na 1 pozycji przez kolejne kilka
    dni, to bedzie Twoj czas na to by zbierac pieniadze! Przez serie 30 dni, te
    pieniadze beda wyslane przez kilka tysiecy ludzi tak jak Ty to zrobiles!

    Powodzenia, PROSZE, nawet jesli sie nie zdecydowales(as) jeszcze, nie
    wyrzucaj tego maila. DOBRZE CI RADZE!!

    dopiska!
    "ten mail nie jest oferts chandlowa wobec przepisow prawa!"..."
    ^^^^^^^^^^^^ - handlowa to pewnie nie jest :-)

    Kriss :-)

  • 2. Data: 2005-11-23 23:31:20
    Temat: Re: Takiego dostałem maila :-))) od S...@i...pl - kretyni
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    zawsze mnie zastanawialo czy ktokolwiek kto w to wchodzil wplacal kase -
    przeciez mozna spokojnie wyrabac obecna liste i dac np. 5 kont swoich i
    swoich snajomych, czlonkow rodziny itp... i chyab tak jest, sytem niczego
    nie generuje procz glupiego spamu

  • 3. Data: 2005-11-23 23:42:11
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Też o tym pomyślałem :-) to co wysyłamy ?

    Pozdr
    Kriss

  • 4. Data: 2005-11-24 02:20:21
    Temat: Re: Takiego dostałem maila :-))) od Sylwia234@inte ria.pl - kretyni
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Kriss" <k...@p...onet.pl> wrote in

    > Też o tym pomyślałem :-) to co wysyłamy ?

    a przepraszam bardzo, co Ty przed chwila zrobiles, jezeli nie wyslales??
    moze uwazasz, ze podane tam numery kont sa nieprawidlowe?? a ja mysle,
    ze to sa wlasnie numery kont Twoje i Twojej rodziny;

    pzdrv;
    adas;

  • 5. Data: 2005-11-24 06:22:21
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    adasiek napisał(a):

    >a ja mysle,
    > ze to sa wlasnie numery kont Twoje i Twojej rodziny;

    he he he , dobre ;-))

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 6. Data: 2005-11-24 08:40:46
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    [ciach]

    a no kretyni

  • 7. Data: 2005-11-24 10:59:01
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > a przepraszam bardzo, co Ty przed chwila zrobiles, jezeli nie wyslales??
    > moze uwazasz, ze podane tam numery kont sa nieprawidlowe?? a ja mysle,
    > ze to sa wlasnie numery kont Twoje i Twojej rodziny;

    Zapewniam Cię że to nie są moje i rodziny numery kont. Wysłałem tylko na grupę w
    celu ostrzeżenia - dyskusji. Propozycja to był żart. Uczestników
    pl.praca.dyskusje uważam za ludzi inteligentnych i niedających się nabrać na
    takie piramidki. A to jest typowy - książkowy przykład.

    Pozdr
    Kriss

  • 8. Data: 2005-11-24 17:21:25
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Ja już wysłałem na abuse (@) interia . pl :)

  • 9. Data: 2005-11-24 18:41:19
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2005 11:59:01 +0100, Kriss napisał(a):

> [...]
    > pl.praca.dyskusje uważam za ludzi inteligentnych i niedających się nabrać na
    > takie piramidki. A to jest typowy - książkowy przykład.

    I dlatego nie ma sensu go tu cytować - nie sądze, żeby ktoś z czytelników
    grupy był na tyle głupi, żeby się na to nabrać. Ale jak już cytujesz to
    wycinaj numery kont - po co robić darmową reklamę spamerom ?

    Adam

  • 10. Data: 2005-11-24 20:25:12
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > I dlatego nie ma sensu go tu cytować - nie sądze, żeby ktoś z czytelników
    > grupy był na tyle głupi, żeby się na to nabrać. Ale jak już cytujesz to
    > wycinaj numery kont - po co robić darmową reklamę spamerom ?

    Ok, ale nr konta reklamą ? Jak nr konta może coś reklamować. No chyba że jakiś
    "inwestor"wpłaci kasę :-)

    Kriss