PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy - problemy › Re: Wypowiedzenie umowy - problemy
    From: "Grupy" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy - problemy
    Date: Tue, 24 Jun 2003 21:53:24 +0200

    Użytkownik "Iza" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bd9i0j$43d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Cześć!
    > Jak już pisałam kilka dni temu (wątek: Wypowiedzenie w związku z
    likwidacją
    > stanowiska), zostałam zwolniona - dział jest likwidowany, gdyż przynosił
    > spore straty.
    > W środę przeprowadziłam rozmowę z pracodawcą, która generalnie przebiegła
    > miłej atmosferze, powiedział mi przy tym m.in., że nie miał zastrzeżeń do
    > mojej pracy i że wypowiedzenie (formalne) otrzymam w tym tygodniu.
    >
    > Powiedziałam sekretarce o tym, żeby takie wypowiedzenie przygotowała - l
> [...]
    Wszystkie rady sa piekne. Tylko co ona ma zrobić jeżeli w tym grajdołku
    wszyscy sie znają. Sprawę pracy ma załatwioną na amen jak bedzię stała na
    swoim. Przecież nowy pracodawca będzie pytał - a gdzie Pani ostatnio
    pracowała- i zadzwoni do poprzedniego pracodawcy. Sprawa sie rypnie. Można
    ukryć ten okres zatrudnienia i twierdzić, że byłam na utrzymaniu mamy, taty,
    brata czy męża, a póxniej to wszystko rozejdzie sie po kościach.

    Powodzenia
    Michał