PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy - problemy › Re: Wypowiedzenie umowy - problemy
  • Data: 2003-06-25 08:17:00
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy - problemy
    Od: Arek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <<Iza>> napisał:

    >Ciekawe, jakie on ma sumienie, skoro potrafi wysunąć takie ciężkie,
    >nieuzasadnione oskarżenia pod moim adresem...

    Ale to nie do końca jego wina. Po prostu naczytał się książek o kierowaniu
    zasobami ludzkimi i teraz wdraża je w życie. Nieudolnie co prawda. Niewiele
    jest dobrych książek tego typu. Może trafił na jakąś sprzed 1989 roku? :)

    To trochę jak np. targowanie w krajach arabskich - trochę teatru, trochę
    umiejętności. Co wytargujesz - twoje.

    >mam nadzieję, że brak rekomendacji, czy nawet
    >jakieś ewentualne złe opinie, nie będą przeszkodą w znalezieniu następnej
    >pracy.

    To zależy jak duża jest Twoja okolica.