PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy - problemy › Re: Wypowiedzenie umowy - problemy
  • Data: 2003-06-24 18:01:09
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy - problemy
    Od: Arek S <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <<Iza>> napisał:

    >No i niestety - dzisiaj p racodawca zadzwonił z pretensjami,
    > że rzekomo chcę od niego wyłudzić odprawę, pytał, czy to jest zgodne
    >z moim sumieniem i twierdził, że umówiliśmy
    >się za rozwiązanie za porozumieniem stron...

    Nie ulegaj. Odprawa Ci się prawnie należy. A że to Ty przyczyniłaś się do
    upadku działu nikogo nie obchodzi - w końcu po to są szefowie aby takie
    rzeczy kontrolowali.

    Ten fragment z SUMIENIEM mnie rozbroił, hehehe. Powiedz, że jest zgodne z
    Twoim sumieniem i nie masz sobie nic do zarzucenia. Niech wypowiada umowę,
    jak chce.

    Szef liczy, że zmięknie Ci serce. Jemu nie chodzi o Twoje sumienie, tylko o
    jego pieniądze, ot co. Potem będziesz żałowała.

    --
    Arek Ś.

    Magnetic... Energetic... and... Beautiful!
    (Yello - 'Resistor')