PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop › Re: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony i niewykorzystany urlop
    Date: Sat, 6 Jan 2007 15:15:20 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 6 Jan 2007 15:18:06 +0100, majster <m...@n...ru>
    w <enob9g$50o$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Mam taka sprawe. Otoz posiadam umowe na czas okreslony do konca tego
    > miesiaca. W umowie mam tez zapis o dwutygodniowym wypowiedzeniu. Tak sie

    Czyli do 31 stycznia, tak?

    > sklada, ze mam lepsza oferte. Prace w nowym miejscu moglbym zaczac od
    > pocztaku nowego miesiaca. W obecnym miejscu pracy chcialbym pracowac do

    Czyli od 1 lutego?

    > konca miesiaca. I teraz mam pytanie. Czy wypowiedzenie umowy mam zlozyc
    > dokladnie w dniu, od ktorego mija te dwa tygodnie do konca miesiaca, czy

    Nie musisz robić nic.
    Pracjesz do końca stycznia, potem przestajesz pracować, bo ci się umowa
    skończyła, niczego nie wypowiadasz, podpisujesz umowę z nowym pracodawcą
    (to lepiej zrobić wcześniej, żeby nie wylądować na lodzie).

    > moge wczesniej? Jezlei moge wczesniej do kiedy bede pracownikiem
    > dotychczasowej firmy? Do konca miesiaca czy przez dwa tygodnie od dnia
    > zlozenia wypowiedzenia.

    Dokładnie to do soboty, która następuje po 2 tygodniach od złożenia
    wypowiedzenia, nie wiem jak jest z poniedziałkiem, czy wypowiedzenie
    złozone w poniedziałek liczy się, i trwa dokładnie 2 tygodnie, czy liczy
    się od początku następnego tygodnia.

    > Druga sprawa to niewykorzystany urlop. Czy w czasie wypowiedzenia bede mogl
    > pojsc na urlop? Czy za niewykorzystanie urlopu nalezy mi sie jakis

    Nawet będziesz musiał (albo dostaniesz ekwiwalent).

    > ekwiwalent pieniezny? Jesli tak to ile mi sie nalezy? Czy jesli rozwiazalbym

    Przypuszczam, że stawka dzienna liczona z ostatnich 3 miesięcy * liczba
    dni urlopu, ale musiałbyś sprawdzić w KP.

    > umowe za porozumieniem stron, to rowniez nalezalby mi sie ekwiwalent za
    > niewykorzystany urlop?

    Jakkolwiek kńczyłbyś umowę, to jeżeli masz niewykorzystay urlop należy
    ci się ekwiwalent.

    ja czyli jakub
    Revoke.