PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy

  • 1. Data: 2006-02-02 14:17:51
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Jarek" <y...@o...pl>

    Witam i mam pytanie
    Moja żona pracuje w firmie handlowej która zatrudnia 4 osoby. Ma umowę o
    pracę na czas nieokreslony. W dniu wczorajszym otrzymała od pracodawcy(
    1-02-06)
    wypowiedzenie umowy z miesięcznym terminem. Zastanawia mnie data podpisania
    wypowiedzenia. Czy to że wystawione bylo wczorajnie oznacza, że termin
    wypowiedzenia będzie biegł od 1 marca?

    Jarek

  • 2. Data: 2006-02-02 15:33:23
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Użytkownik "Jarek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podpisania
    > wypowiedzenia. Czy to że wystawione bylo wczorajnie oznacza, że termin

    tak. i skończy się 31.03

  • 3. Data: 2006-02-02 16:42:21
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Feb 2006 15:17:51 +0100, Jarek napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzenia. Czy to że wystawione bylo wczorajnie oznacza, że termin

    liczy sie data otrzymania przez Twoja zone. jesli dostala wczoraj i ma 1
    mies. okres wypowiedzenia to umowa rozwiazuje sie z dniem 31.03.2006.

    K.