PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienia grupowe inaczej

  • 1. Data: 2006-02-02 11:41:14
    Temat: zwolnienia grupowe inaczej
    Od: user <u...@t...pl>

    Pracodawca atrudnia obecnie ok 30 osób. Zamierza zwolnić większą część
    ludzi. Dostałem już 14 dniowy okres wypowiedzenia. Robi to jednak w dość
    ciekawy sposób - po dwie osoby dziennie w kilku dniowych odstępach.
    Podobno dlatego żeby uniknąć wypłacania odpraw. Czy to zgodne z prawem?
    W wypowiedzeniu umowy jest tylko napisane że likwiduje stanowisko pracy
    i przysługuje mi 7 dniowy termin odwołania się do sądu pracy.

  • 2. Data: 2006-02-02 12:27:49
    Temat: Re: zwolnienia grupowe inaczej
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    user napisał(a):
    > Czy to zgodne z prawem?
    > W wypowiedzeniu umowy jest tylko napisane że likwiduje stanowisko pracy
    > i przysługuje mi 7 dniowy termin odwołania się do sądu pracy.

    rozumiem, że z ustawą albo jej interpretacją dotyczącą istoty zwolnień
    grupowych kolega się zapoznał?
    Parę cennych informacji.

    http://prawo.hoga.pl/poradnik/zwolnienia_grupowe.asp

    --