PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Nowa" najzizsza krajowa

  • 1. Data: 2006-02-02 14:15:15
    Temat: "Nowa" najzizsza krajowa
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    czesc

    mam umowe od 2004 roku i jest wpisane ze otrzymuje najnisza karjowa (wtedy
    bylo 824 brutto).
    Od stycznia 2006 jak wiemy najnizsza krajowa ulegla podwyzszeniu do 899
    brutto.

    Zaklad pracy powinien umowe automatycznie przmianowac na nowa kwote?
    Od stycznia ?
    Czy za styczen juz musze dostac stawke tak jak obowiazuje ?

  • 2. Data: 2006-02-02 14:24:51
    Temat: Re: "Nowa" najzizsza krajowa
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    rs napisał(a):

    > Zaklad pracy powinien umowe automatycznie przmianowac na nowa kwote?
    > Od stycznia ?
    > Czy za styczen juz musze dostac stawke tak jak obowiazuje ?

    Najniższa krajowa jest ustanowiona przez ustawodawcę i kwota jej
    obowiazuje wszystkich pracodawców*, bez wyjątków. Więc powinienies
    dostac wypowiedzenie warunków płacowych a po tym powinna nastapic nowa
    umowa, z nowa stawką. Zobacz ile dostales pieniedzy za styczen.

    *mam na myśli to, że nie można zejść poniżej tej kwoty**

    ** oczywiście w pewnych sytuacjach mozna dostac mniej.

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-03-28 17:24:11
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Moze masz robione autmatycznie zalaczniki do umowy (nawet nie musisz ich
    podpisywac, bo jest to na Twoja korzysc). Sprawdz u kadrowej lub szefa.

  • 4. Data: 2006-03-28 19:15:07
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moze masz robione autmatycznie zalaczniki do umowy (nawet nie musisz ich
    > podpisywac, bo jest to na Twoja korzysc). Sprawdz u kadrowej lub szefa.

    nie ma czegos takiego jak automatyczne zalaczniki.Wszystkie zmiany w umowie
    wymagaja formy pisemnej.

    pozdrawiam
    exit

  • 5. Data: 2006-03-30 11:14:36
    Od: WL <n...@m...com>

    exit wrote:

    > nie ma czegos takiego jak automatyczne zalaczniki.Wszystkie zmiany w umowie
    > wymagaja formy pisemnej.

    A czy ktos napisal, ze te zalaczniki sa w formie ustnej?

    MSPANC
    WL

  • 6. Data: 2006-03-30 11:41:38
    Temat: Re:
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    rs <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Od stycznia ?
    > Czy za styczen juz musze dostac stawke tak jak obowiazuje ?

    "Najniższa krajowa" polega na tym, ze bez względu na to co jest wpisane nie
    możesz dostawać mniej niż owa "najniższa". Więc muszą ci tyle płacić i także
    wyrównać wstecz.

  • 7. Data: 2006-03-30 15:26:18
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "WL" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > A czy ktos napisal, ze te zalaczniki sa w formie ustnej?

    a widziales kiedys wirtualne automatyczne zalaczniki?:-)))

    pozdrawiam
    exit