PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie 1 czy 3 miesięczne?

  • 11. Data: 2005-08-10 19:47:11
    Temat: Re: Wypowiedzenie 1 czy 3 miesięczne?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia HarryZimm <n...@g...pl>
    wystukał[a]:
    > Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:40d7.00000773.42f9a971@newsgate.onet.pl...
    > Hmm, a możesz podać jakieś źródło prawne? Wydaje mi się, że liczy
    > się moment kiedy składam wypowiedzenie, a nie kiedy sie ono kończy.

    Też mi się wydaje, że 3 miesiące, że liczy się okres kiedy wypowiedzenie
    minie...
    Czytałam to w jakiś opracowaniach, niestety teraz źródła nie mogę
    podać...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 12. Data: 2005-08-10 20:31:43
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Okres wypowiedzenia zależy od czasu zatrudnienia w momencie jego
    > składania.
    > Jotte

    Jesteś niedouczony i nie mąć ludziom w głowach.
    Jeśli w trakcie wypowiedzenia nabywa się prawo do wypowiedzenia dłuższego to
    wypowiedzenie trwa ten dłuższy okres.
    W tym przypadku 3 miesiące.

  • 13. Data: 2005-08-10 20:48:06
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:5683.00000176.42fa642d@newsgate.onet.pl stokrotka

    > Jesteś niedouczony i nie mąć ludziom w głowach.
    > Jeśli w trakcie wypowiedzenia nabywa się prawo do wypowiedzenia
    > dłuższego to wypowiedzenie trwa ten dłuższy okres.
    > W tym przypadku 3 miesiące.
    Dowód albo przeproś i spadaj.
    Jeśli się mylę - przyznam ci publicznie rację mimo, że masz styl wypowiedzi
    godny prymitywnej woźnej. (Przepraszam inteligentne woźne).

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2005-08-10 20:52:32
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 10-08-2005 o 22:48:06 Jotte <t...@W...pl> napisał:

    > Jeśli się mylę - przyznam ci publicznie rację mimo, że masz styl
    > wypowiedzi
    > godny prymitywnej woźnej. (Przepraszam inteligentne woźne).

    Za co przepraszasz inteligentne?? Przecież w poprzednim zdaniu było o
    prymitywnych, więc inteligentnych nie dotyczyło. To jak z tą inteligencją?
    :>>

    Posłuchaj: http://skocz.pl/tolepradio (Internet Explorer)

  • 15. Data: 2005-08-10 20:57:07
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Dowód ..
    > Jotte

    Za ile ?

    stokrotka

  • 16. Data: 2005-08-10 21:06:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:op.sva79udbfrn0ri@donkichot Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> pisze:

    > Za co przepraszasz inteligentne?? Przecież w poprzednim zdaniu było o
    > prymitywnych, więc inteligentnych nie dotyczyło. To jak z tą
    > inteligencją?
    Dmucham na zimne i naprawdę nie chcę nikogo dotknąć. (no dobra, najwyżej
    stokrotę... ;)))))

    Jotte

  • 17. Data: 2005-08-11 06:22:03
    Od: "HarryZimm" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Też mi się wydaje, że 3 miesiące, że liczy się okres kiedy wypowiedzenie
    > minie...
    > Czytałam to w jakiś opracowaniach, niestety teraz źródła nie mogę
    > podać...

    Dzwoniłem do PIP i też powiedzieli 3 miesiące. Podstawą jest to, że okres
    wypowiedzenia "wchodzi" mi na te 3 lata i wtedy już mam 3 miesiące
    wypowiedzenia. Wierzyć mi się nie chce w taki absurd, ale chyba niestety tak
    jest:(

    Pozdrawiam HZ

  • 18. Data: 2005-08-11 08:30:20
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "HarryZimm" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wypowiedzenia "wchodzi" mi na te 3 lata i wtedy już mam 3 miesiące
    > wypowiedzenia. Wierzyć mi się nie chce w taki absurd, ale chyba niestety

    Dlaczego absurd? Wolałbyś, żeby okres wypowiedzenia nie liczył Ci
    się do stażu? W sumie pensji też nie powinieneś w takim razie dostać.

    MS

  • 19. Data: 2005-08-11 11:51:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ddd5h6$r6g$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@W...pl> pisze:

    > 1 miesiąc. Jasno stoi w KP.

    Wygląda na to, że nie miałem racji. Otrzymałem informację, że jednak jeśli w
    okresie wypowiedzenia pracownik nabywa prawo do dłuższego okresu
    wypowiedzenia to stosuje się ten dłuższy (działa w obie strony).
    Jako podstawę podano uchwałę Sądu Najwyższego z dn. 04.04.1979 (sygn. I.PZP
    33/78 (OSNCP) 1979 nr 10 poz. 188). Niestety nie mogę do niej dotrzeć.
    Przepraszam za błędną informację.

    Jotte

  • 20. Data: 2005-08-11 12:17:18
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Wygląda na to, że nie miałem racji.
    To teraz przeproś MNIE za swoje chamskie zachowanie, które cytuję poniżej:

    >Jeśli się mylę - przyznam ci publicznie rację mimo,
    >że masz styl wypowiedzigodny prymitywnej woźnej.
    >nie chcę nikogo dotknąć. (no dobra, najwyżej stokrotę... ;)))))
    Chciałeś mnie dotknąć, to teraz przepraszaj.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    stokrotka