PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypłata wynagrodzenie - pensja › Re: Wypłata wynagrodzenie - pensja
  • Date: Tue, 12 Oct 2004 20:34:42 +0200
    From: PepedB <P...@p...atowyw.al>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypłata wynagrodzenie - pensja

    Rocco wrote:

    > witam
    >
    > W umowie mam napisane, że wypłata wynagrodzenia nastepuje 10 dnia każdego
    > miesiąca.
    >
    > +++++++++++++++++
    >
    > Dzisiaj jest juz 12... i nie ma pewnosci, że wypłacą.
    >
    > Czy wam tez takie cos sie zdarza ze placa pozniej niz na umowie ?
    > Jak dlugo "przesunal" sie termin wyplaty w przypadku gdy nie placici
    > terminowo?
    > I co zrobic jak ten termin sie przesunie do 14 dni a oni ciagle nie beda
    > placic, czy skierowac sprawe do sadu czy jeszcze czekac?

    Może zacznij od pytania w 4 oczy skąd wzięło się opóźnienie i kiedy
    możesz liczyć na należne Ci pieniądze. Jeśli przyczyną są chwilowe
    problemy finansowe firmy to chyba lepiej jest umówić się na jakąś
    zaliczkę, czy inny kompromis, niż pogrążać pracodawcę jakimiś kontrolami
    i karami jednocześnie podcinając gałąź, na której się siedzi. Jeśli
    jednak opóźnienie bierze się z jakiś dziwnych widzimisię szefa to nie
    miał bym skrupułów w dochodzeniu swego. Generalnie polecam asertywne
    podejście do sprawy.

    --
    Pozdrawiam, Marcin
    "Kto żyje bez szaleństwa mniej jest rozsądny niz mniema."