PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypadek w pracy › Re: Wypadek w pracy
  • Data: 2003-06-28 20:25:57
    Temat: Re: Wypadek w pracy
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Thu, 26 Jun 2003 11:10:19 +0200, "Jacek Kusmierzak"
    <j...@l...com.pl> napisał:

    >Witam
    >
    >Moja znajoma znalazła się w następuj?cej sytuacji. Miesi?c przed końcem
    >umowy na czas okre?lony (była to trzecia z żedu umowa u tego samego
    >pracodowacy, ł?cznie blisko rok) uległa wypadkowi w pracy. Trafiła do
    >lekarza a ten wysłał j? na chorobowe które wci?ż trwa i wiadomo że potrwa
    >jeszcze conajmniej dwa tygodnie. W trakcie zwolnienia pracodawca o?wiadczył
    >że dziękuje jej za współprace.
    >Czy postępowanie pracodawcy jest zgodne z prawem. Dodam że choć jest to
    >raczej trudne do udowodnienia wspomniany wypadek był w sporej mierze zasług?
> [...]

    I wszystko jest w porzadku. Pracodawca zobowiązany jest jedynie do
    sporządzenia protoklu powypadkowego i skierowania go potem do ZUS/
    Dalsze chorobowe po wygaśnięciu umowy zawartej na czas określony płaci
    ZUS.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski