PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie młodszego programisty j2ee - Śląsk

  • 1. Data: 2007-11-28 11:09:18
    Temat: Wynagrodzenie młodszego programisty j2ee - Śląsk
    Od: m...@g...com

    Witam,

    Mam pytanie na jakim poziomie kształtuje się wynagrodzenie programisty
    J2EE po 3-miesięczny okresie próbnym. Lokalizacja Katowice.
    Doświadczenie zawodowe zaraz po studiach (4 mini komercyjne aplikacje
    biznesowe wykonane w javie, swing, bazy ms-access, MySql) + właśnie 3
    miesięczny okres próbny. Dodatkowo : servlety, jsp, jsf, hibernate,
    struts same podstawy + obsługa oracle (tworzenie widoków, procedur).
    Podstawowa obsluga TomCat i WebLogic. Dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-11-28 11:16:11
    Od: MK <m...@w...pl>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > struts same podstawy + obsługa oracle (tworzenie widoków, procedur).
    > Podstawowa obsluga TomCat i WebLogic. Dzięki za odpowiedzi.
    Ktos niedawno podal strone:
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/2,79052,,,,858827
    47,P_WYNAGRODZENIA.html
    Jako poczatkujacy programista mozesz liczyc na 2700zl brutto czyli
    ok.1900netto.

  • 3. Data: 2007-11-28 18:21:21
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    > http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/2,79052,,,,858827
    47,P_WYNAGRODZENIA.html
    > Jako poczatkujacy programista mozesz liczyc na 2700zl brutto czyli
    > ok.1900netto.

    Wielka fikcja, wartosci wyssane z palca
    po wyslaniu smsa aby otrzymac dokladny raport, dziwnym trafem wszystkie
    odpowiedzi jakie otrzymalem dotyczyly wynagrodzenia z miasta Warszawy i na
    dodatek w firmie zagranicznej
    zapewne nie sa to informacje potwierdzone lecz z ankiet
    a kim byli ankietowani i jaka wyobraznia sie cechowali licho wie
    nie mniej po wartosciach mozna sie domyslic :-)

  • 4. Data: 2007-11-28 21:12:07
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    > Zejdz na ziemie dziecioku w jednej z wiekszych firm w kraju zaoferowali
    > bardzo dobremu programiscie najnizsza krajowa.

    Ich strata, ew. tego programisty, jesli oferte przyjal.

    > To co podaja na stronach www to fikcja.

    Bardzo czesto to fikcja - i co z tego?

    pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2007-11-28 23:31:09
    Od: "mlody" <m...@t...null>

    > Zejdz na ziemie dziecioku w jednej z wiekszych firm w kraju zaoferowali
    > bardzo dobremu programiscie najnizsza krajowa.

    rotfl, chyba w ramach żartu

    > To co podaja na stronach www to fikcja.

    dane sa imho zanizone

  • 6. Data: 2007-11-29 09:42:18
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 28 Lis, 21:56, "MT" <s...@d...pl> wrote:
    > Zejdz na ziemie dziecioku w jednej z wiekszych firm w kraju zaoferowali
    > bardzo dobremu programiscie najnizsza krajowa.

    lol, albo szukali/szukaja frajera albo sami sa frajerami :D

    pozdr.
    L.

  • 7. Data: 2007-11-29 10:11:24
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    l...@g...com pisze:

    > lol, albo szukali/szukaja frajera albo sami sa frajerami :D

    Pracodawca oferuje wynagrodzenie duzo nizsze niz zaplanowal przeznaczyć
    na dane stanowisko po to aby ugrac na tym jak najwiecej.
    Co w tym zlego ze ktos proponuje 900 PLN za prace ktora rynek powiedzmy
    ze wycenia na 7000 PLN ? Pracownik jak jest pipa to sie obrazi i nawet
    nie podejmie negocjacji. MZ pracownik w pelni swiadom swojej wartośći
    powinien na ofertę z kosmosu odpowiedziec tak samo np. ze chce 15000
    PLN. Polecam przynajmniej zobaczyc reakcje pracodawcy :-). W ten sposob
    rozpocznie sie negocjacja której efekt moze byc zadowalajacy dla obu stron.

    pzdr.
    Piotr

  • 8. Data: 2007-11-29 10:27:02
    Od: tomas <t...@g...com>

    On 29 Lis, 11:11, "Piotr S." <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > rozpocznie sie negocjacja której efekt moze byc zadowalajacy dla obu stron.

    Dzieki za odpowiedzi... Szczerze to zaskoczylo mnie stwierdzenie :
    Troche smieszne... W Katowicach dostaje się bez problemu w wiekszych
    czy mniejszych firmach jako J2EE (1,5 netto ), 1-1,2 netto dostają
    testerzy. Wiec widac ze do najnizszej krajowej daleko.

  • 9. Data: 2007-11-29 11:18:33
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > rozpocznie sie negocjacja której efekt moze byc zadowalajacy dla obu stron.

    Jakby mi ktoś powiedział, że chce 15000, to realnych negocjacji bym
    nawet nie podejmował, ale z pewnością bym sobie z tym kimś chętnie
    porozmawiał w celu ustalenia, dlaczego tyle chce, jakie ma motywy, jak
    mnie będzie się starał przekonywać itd. - zawsze można się czegoś nowego
    nauczyć :)

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 10. Data: 2007-11-29 12:31:06
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    Any User pisze:

> [...]
    > porozmawiał w celu ustalenia, dlaczego tyle chce, jakie ma motywy, jak
    > mnie będzie się starał przekonywać itd. - zawsze można się czegoś nowego

    Jaka propozycja taka kontr propozycja :-). Równie dobrze pracodawca
    mogłby uzasadnić taką mizerną propozycje gdy rynek mówi co innego.

    pzdr.
    Piotr