PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak znalezc prace zagranica?

  • 1. Data: 2007-11-28 11:21:09
    Temat: jak znalezc prace zagranica?
    Od: "Rufus" <j...@t...pod.am>

    Nie jestem poszukiwanym fachowcem, mam tylko średnie wykształcenie i
    komunikatywanie znam język angielski. Chciałbym więc wyjechać do
    jakiegoś kraju, w którym mógłbym się dogadać w tym języku np Holandia
    czy Skandynawia. Nie mam tam niestety nikogo, a w ciemno na pewno nie
    pojadę, więc jak można tam szukać pracy? Wojewódzki Urząd Pracy
    zamieszcza jakieś badziewne ochłapy, do których już chyba nikt nie chce
    jechać, Eures ma oferty dla ekspertów, patrzyłem na oferty biur
    pośredniczących, ale większość z nich jest na Śląsku i nie chcą ze mną
    gadać jak mówię, że jestem z Wielkopolskiego. To gdzie szukać tych ofert
    do pracy na magazynie, w fabrykach, cateringu itp?

  • 2. Data: 2007-11-28 15:32:51
    Temat: Re: jak znalezc prace zagranica?
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Firmy posredniczace w polsce sobie odpusc oni szukaja frajerow do czarnej
    roboty za grosze, bez znajomosci ichniego jezyka tj np holenderskiego lub
    norweskiego nie znajdziesz nic sensownego.

    Najprosciej pojechac na miejsce np Holandia wynajac mieszkanie zameldowac
    sie ( bez meldunku i tsalego miejsca zamieszkania nic nie zdzialasz ) potem
    zalatwiasz ichni numer NIP bez tego ani rusz idziesz z tym do biura
    posrednictwa pracy rejestrujesz sie u nich i szukaja ci pracy , na tablicy
    ogloszen wisza oferty tak jak u nas podajesz im numer oni dane pracodawcy
    jedziesz na miejsce rozmawiasz z pracodawca i juz.
    Zycze powodzenia.

  • 3. Data: 2007-11-28 18:24:55
    Od: "Rufus" <j...@t...pod.am>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukaja ci pracy , na tablicy ogloszen wisza oferty tak jak u nas
    > podajesz im numer oni dane pracodawcy jedziesz na miejsce rozmawiasz z

    Nie zrozumieliśmy się, ja właśnie takiej pracy szukam, ale nie za
    głodowe stawki i to czasem nawet niższe niż minimalna płaca w danym
    kraju albo na równi z nimi. Nie chcę jechać w ciemno, nie stać mnie na
    to po prostu, a znajomość holenderskiego czy norweskiego to w Polsce
    ciężko, może jak tam zostanę na stałe to tak, na razie znam angielski.

  • 4. Data: 2007-11-28 18:36:41
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    W takim razie zostaja ci tylko biura posrednictwa oni szukaja roboli do
    czarnej roboty zachacz sie na byle jaka robote i przy okazji szukaj
    normalnej pracy jak znasz angielski poradzisz sobie bez problemu w tych
    krajach kazdy wlada tym jezykiem z tym ze do pracy wymagaja ojczystego co
    jest oczywiste dla np elektryka czy mechanika jak wiadomo twoj blad moze
    drogo kosztowac firme w prezypadku niezrozumienia a nikt nie bedzie przy
    tobie stawial tlumacza (oczywiscie poza branza IT gdzie angielski to
    podstawa) .

    W tych krajach przez biuro mozesz pracowac tylko legalnie i za najnizsza
    stawke ustawowa.