PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie informatyka › Re: Wynagrodzenie informatyka
    From: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Date: Tue, 15 Feb 2005 22:11:43 +0100
    Sender: Kyniu <>

    Tue, 15 Feb 2005 17:29:29 +0100, na pl.praca.dyskusje, Adam Liberacki
    napisal(a):

    > no właśnie, mógłbyś jakieś konkrety podać,
    > nie mam pomysłu na taką motywację dla informatyka

    Czemu zaraz informatyka? Te zasady dotycza kazdego niezaleznie od branzy.
    Poznaj go jako czlowieka, zainteresuj sie jego hobby. Jesli lubi muzyke -
    wstaw mu sprzet audio do pokoju. Jesli ma bakcyla rowerowego - zaproponuj
    ze np. w piatki moze przyjechac do pracy rowerem w stroju na luzie. Daj mu
    do zrozumienia ze moze na Ciebie liczyc jak bedzie mial klopot - mozesz mu
    wtedy pomoc na zapas - taka kredytowana premia. A jak pokazuje z
    psychologii "regula zobowiazan" on bedzie sie czul zobowiazany do
    wynagrodzenia Twojej pomocy. Swoja droga to tez jest istotne by czasem
    nagroda (niekoniecznie zaraz pieniezna, czasem po prostu mile slowo typu
    fajnie ze trafiles do naszej ekipy) nie byla zwiazana z czyms konkretnym a
    wprost przeciwnie byla bezinteresowna - nie robmy z ludzi psow Pawlowa czy
    tresowanych myszy.

    Kyniu

    --
    _ __ _