PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie informatyka › Re: Wynagrodzenie informatyka
  • Data: 2005-02-15 12:13:24
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Larek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Liberacki" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cusol7$8r3$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > o ciekawe podejście, obciąć mu pensję jak się coś zepsuje?
    > ja nie chcę go stresować, ale może to jest rozwiązanie.
    >
    > PS. cosik ci się program do postów psuje

    Obciąć tylko jesli coś się psuje z jego winy, lub coś się psuje a on nic nie
    robi. I nie pensję, ale premię - o premii mówimy. Tak na prawdę, to w 90%
    przypadków i tak nie będziesz w stanie stwierdzić czy czy winny jest admin i
    czy czas usuwania awarii nie był zbyt dugi. Chyba, że sam masz wiedzę
    informatyczną na odpowiednim poziomie.

    PS. Ta, miałem problem z internetem, OE komunikował, że nie wysłał, a za
    każdym razem wysyłał.... Generalnie kiepsko działa necik u mojego providera,
    powinni tam komuś premie poobcinać - tak a propos wątku....