PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie informatyka › Re: Wynagrodzenie informatyka
    From: "Adam Liberacki" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Date: Tue, 15 Feb 2005 12:56:32 +0100

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cuslrq$j6r$1@inews.gazeta.pl...
    > Przede wszystkim to sam musisz wiedzieć, czego od takiego informatyka
    > oczekujesz, to znaczy jaki efekt powoduje, że uważasz, że facet pracuje
    > dobrze, a jaki efekt powoduje, że go ocenisz niedobrze. Musisz także
    > podjąć bizensową decyzję, czy szukasz faceta na etat, czy na zlecenie.
    > Bo nie mozna oczekiwać od gościa, że będzie pracował u ciebie jak na
    > etacie (to znaczy był w pełni dyspozycyjny przez 8 godzin), a żebyś mu
    > płaci za zlecenia.
    Informatyk jest na etat, znaczy mój pracownik, a nie z doskoku.
    Co ja od niego oczekuję to ja doskonale wiem.
    Natomiast stała pensja sprawia, że taki pracownik
    prędzej czy później stanie się wyrobnikiem,
    a nie oto mi chodzi.

    Przecież nie chodzi oto by mu dać, dajmy na to 10tyś,
    i patrzeć jak się facet nudzi.

    Chcę doprowadzić do systuacji, kiedy będzie wykonywał swoje
    obowiązki, za które dostaje godziwą płacę,
    i jednocześnie wiedział, że jeśli zrobi coś nowego, lepszego,
    to poza satysfakcją dostanie też jakąś kasę.
    Chcę dać mu możliwość wykazania się.

    Tylko nie mam pojęcia jak to sprecyzować.

    Pisząc tego posta mam nadzieję, że może ktoś pochwali się,
    jak to rozwiązał u siebie, albo rozwiązano to na nim :)

    --
    Adam Liberacki