PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie › Re: Wynagrodzenie
    From: "marcin_" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wynagrodzenie
    Date: Fri, 18 Jul 2003 10:07:02 +0200

    wyplata wynagrodzenia oraz innych swiadczen pracowniczych to jeden z
    fundamentalncyh obowiazkow kazdego pracodawcy.
    (zgodnie z art. 77 §1 pracodawca ma obowiązek spełnić to świadczenie zgodnie
    z rodzajem, ilością i jakością wykonanej pracy, a także biorąc pod uwagę
    kwalifikacje pracownika) niestety wielu z polskich pracodawcow zdaje sie o
    tym zapomniac (a to krotko mowiac: czyste naruszenie prawa).
    jesli Twoj pracodawca nie wykazuje checi zalatwienia sprawy polubownie
    mozesz wniesc skarge do Okregowego Inspektoratu Pracy. Inspektorat ma 30 dni
    na udzielenie Tobie oficjalnej odpowiedzi.
    W ciagu tego czasu inpektor przeprowadzi w firmie kontrole, ktora winna
    wykazac nieprawidlowosci, po czym wyda Pracodawcy nakaz uregluowania Twoich
    zaleglosci, oraz najpewniej dowali mu kare. :)
    (i dobrze mu tak! precz z badylarzami!!)

    pozdr,
    marcin