PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykorzystanie czasu pracy...Re: Wykorzystanie czasu pracy...
  • From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wykorzystanie czasu pracy...
    Date: Sun, 17 Mar 2002 19:51:42 +0100

    Użytkowniczka "Hania" napisala:

    > No i coz - ja juz tam nie pracuje (zwolnilam sie), a on dalej
    > siedzi w internecie i mu za to placa.

    Jesli ta firma znajduje sie moze w okolicach Katowic to moge prosic o
    adres? ;) A tak powaznie to strasznie smutne. Moze angielskiego na
    perfekt nie potrafie i mam z nim problemy to jednak sadze, ze kilka stron
    A4 przetlumaczylbym w pare dni. Jesli musze sie zapoznac z jakims
    programem to tez chetnie to zrobie - zyskuje nowa wiedze no i jeszcze mi
    za to placa. Naprawde gula w gardle staje gdy czlowiek uswiadomi sobie, ze
    jakis obibok prace ma, a drugi choc prace bardzo sobie szanuje wciaz jest
    bezrobotny :(
    Zreszta wogole ten swiat jest troszke chory. Wiekszosc pracodawcow wymaga
    doswiadczenia. Z jednej strony im sie nie dziwie, ale z drugiej... Jak mam
    zdobyc te doswiadczenie gdy nikt mnie bez niego przyjac nie chce? Mam
    sklamac? Moglbym zostac akwizytorem lub agentem ubezpieczeniowym bo tam
    doswiadczenie nie jest potrzebne. Jednak dla mnie ta praca jest czyms
    adekwatnym do podania falszywych informacji o swoim doswiadczeniu (w koncu
    agenci tez do konca z ludzmi szczerzy nie sa i zlote gory im obiecuja).
    Jestem gotow nawet na okres probny za 100 zloty miesiecznie. Pracodawca
    wiele pieniedzy nie straci jesli okaze sie zlym pracownikiem a ja
    zyskalbym wreszcie to cenne doswiadczenie. Mysle jednak, ze moge sporo dac
    z siebie i nie okazalbym sie zla inwestycja. Ale jak mam to udowodnic gdy
    nikt szansy dac nie chce? :(

    Przepraszam, za ten OffTopic ale jak czytam o podobnych przypadkach to
    zdzierzyc nie moge :(

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __