PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykonywanie pracy za innych ? › Re: Wykonywanie pracy za innych ?
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wykonywanie pracy za innych ?
    Date: 19 Feb 2003 12:38:19 +0100

> [...]
    >
    > Pewnego dnia, zostałęm zaproszony do sekretariatu przez kierownika,
    > gdzie w obecności sekretarki (jego dziewczyny), zapowiedziano mi, że od
    > tamtego dnia, mam się zajmować pocztą, a dokładniej wynosić ją z
    > biura na pocztę i wysyłać. (głównie polecone).
    > Poczty nie mam po drodze, oczywiście nie jest to w moich obowiązkach,
    > zajmuję się zupełnie innymi rzeczami... Najchętniej pozbyłbym się
    > tego problemu cąłkiem, ale nie wiem, nie wiem co z tym mogę zrobić,
    > gdyż tak jak reszta stałych pracowników biura, mam wpisane w
    > obowiązkach w ostatnim punkcie - wykonywanie poleceń przełożonych.

    Witam.
    Ten pkt. "wykonywanie poleceń przełożonych" jest błędnie sformułowany przez
    pracodawcę powinien brzmieć. "Wykonywać inne polecenia przełożonych związane z
    zajmowanym stanowiskiem oraz posiadanymi kwalifikacjami"
    To jest nagminny błąd robiony przez wszystkich pracodawców.A jak by Tobie
    pracodawca polecił mycie szyb,podłogi,kazał Ci kupić flaszke wódki to byś
    robił.Chyba nie. Nie wiem jakie wykonujesz obowiązki w związku z tym nie
    zajmuję stanowiska i nic nie radzę.Pracodawcą jest bardzo wygodnie pisać taki
    pkt. bo wykorzystują nie znajomość prawa przez pracowników.Pozdrawiam.