    From: "NodeX" <n...@b...data.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjaśnienie
    Date: Fri, 20 Oct 2006 01:33:11 +0200

    > 3. Następne wiadomość były efektem Pana natrętnego zachowania.
    > Proste, nie spotkałem jeszcze kandydata który by z takim uporem
    > domagał się upokorzenia.

    Natrectwo tylko w Pana przekonaniu Panie Głusiński
    domagałem się normalnego wyjaśnienia, ile to by Panu zajęło, 10 min ?
    Ja zmarnowałem cały dzień na firmę TT i pół następnego w oczekiwaniu na
    odpowiedź

    > 4. Jeżeli chodzi o Pana kod. Zadanie było proste (Książka adresowa
    > z wyszukiwaniem i sortowaniem + dokumentacja). Zostało zlecone jako
    > "ostatnia deska ratunku". Napisanie takiego programu doświadczonemu
    > programiście zajmuje max 2godz.

    ostatnio mowil Pan 4 godz, rozumiem, że na potrzeby publiki zostało to
    zmniejszone do 2,

    > Żeby nie było, to samo zadanie dostaje większość kandydatów.
    > Widziałem prace lepsze i gorsze. Niestety Pana była z tych słabszych
    > (między innymi: totalny brak dokumentacji, brak instrukcji obsługi).
    > Zatem nie wypełnił Pan do końca instrukcji. Jak pisałem: "kod był
    > zadowalający" (ale jego otoczka nie).

    Totalny brak instrukcji obsługi i totalny brak dokumentacji?
    Może Pan pomylił archiwa? :)

    Kod pod adresem: www.nodex.pl/download/tt_kod.zip dla zainteresowanych (C#)

    > 5. Mój komentarz odnośnie Pana wiedzy był następujący: "być może
    > ma Pan dużą wiedzę, ale ciężko z Pana cokolwiek wyciągnąć" (na
    > 70% pytań odpowiedział Pan niewłaściwie)

    rozumiem ze te 70% jest liczone wg. Pana wybranych pytan,
    niestety nie umiem udowodnić ze było inaczej (wg. mnie było to 20% MAX na
    Pana pytania i 0% niewlasciwych odp na pytania kolegi),

    było 70% ? jaki Pan dobry 70% było źle, ale dał mi Pan szansę i pozwolił
    napisać kod, dziękuję :)

    > 7. Te "niezwiązane z tematem" pytania w procesie rekrutacyjnym padają
    > po to aby ustalić "osobowość" kandydata (niestety, mój test
    > zawiódł, bo takiej reakcji się po Panu nie spodziewałem).

    Takiej tzn. jakiej?
    że byłem sfrustrowany straceniem cennego czasu i potraktowaniem jak śmieć ze
    strony TT ?
    że zapytałem co było nie tak?

    > 8. Podchodząc do tematu technicznie... starał się Pan o stanowisko
    > programisty C#, ale:
    > - nie znał Pan podstaw C# (np. nie widział Pan czym różni się
    > Double od double w C#, nie wiedział Pan co to jest typ referencyjny)

    To jest Pana zasada? Klamać na zawołanie?
    ile programów C# można napisać nie znając takich zagadnień?

    > - nie potrafił Pan przeanalizować kodu (wykryć oczywistych bugów)

    Ok. nie potrafiłem wykryć buga, ale co do jego oczywistości polemizowałbym:
    bug wynikajacy z bledu optymalizacji kompilatora w trybie release, to chyba
    kpiny ?

    > - nie potrafił Pan szybko i logicznie myśleć (miał Pan problemy z
    > rozwiązaniem zagadki logicznej)

    Gwarantuje, że doszedlbym do idealnego rozwiazania, gdyby cala tresc zadania
    byla wpisana na kartke, a nie wytłumaczona w sposób abstrakcyjny,
    rozwiazywalny tylko dla Pana Głusińskiego,
    jesli dla Pana zdanie "moneta moze byc ciezsza lub lzejsza", a "moneta moze
    byc ciezsza lub lzejsza, jedno albo drugie do wyboru"
    to to samo to proponuje rozwiazac, zadanie nie maja na wzgledzie informacji
    dodatkowej z drugiego zdania (ja takiej nie mialem i doszedlem do
    rozwiazania o 1 krok gorszego od idealu)

    > Nie zamierzam negować Pana "doskonałości".

    Nikt nie mowi o mojej doskonałości

    > Według mojej oceny nie był Pan i
    > nadal twierdzę, że nie jest.

    A myslalem, ze jednak...

    > Skąd wzięło się u Pana
    > przeświadczenie, że jest Pan kimś szczególnym, lepszym od innych
    > ludzi?

    Gdzie tak napisałem?

    > Taką samą rekrutację przechodzi co tydzień kilka osób. Do tej pory
    > nikt nie narzekał (choć niewielu się udało).

    Może niewielu chciało się dowiedzieć co zrobiło nie tak,
    może niewielu spotkało się z Pana chamstwem, a może Pan po prostu zmyśla

    > Niech Pan zwróci uwagę, że korespondencja między była i jest
    > efektem Pana niezaspokojonej ambicji. Mogła się skończyć po
    > pierwszym mailu.

    Powtarzam, że chciałem się dowiedzieć co było nie tak, rozumiem, że nikt nie
    ma prawa
    o to zapytać, bo wielki mgr inż Głusiński "nie musi i nie zamierza
    odpowiadać"

    > Mam nadzieję, że wyciągnie Pan jakieś wnioski z całego tego
    > zajścia.

    Ja mam nadzieję, że Pan też