  • Data: 2006-10-20 08:51:48
    Temat: Re: Wyjaśnienie
    Od: "NodeX" <n...@b...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Immona" <c...@n...gmailu> wrote in message:
    > NodeX: Namolny rzeczywiscie byles, w przypadku odmowy po prostu sie to
    > przyjmuje do wiadomosci i nie wykloca sie o to, a jesli druga strona nie
    > chce podac szczegolowych przyczyn, to sie jej nie zmusza. Sadze tez, ze za
    > daleko sie posunales w robieniu z tego afery w miejscu publicznym i
    > dzieleniu sie cudza korespondencja z zachowaniem danych osobowych w niej.
    > Dodatkowo, po zobaczeniu tresci zadania uznaje zarzut potencjalnego
    > wykorzystania kodu bez wiedzy autora za smieszny - to jest zadanie takiego
    > typu, jakich mnostwo robia studenci na laborkach. Cwiczenie typu "ksiazka
> [...]

    Przede wszystkim dzięki za obiektywność z Twojej strony,
    Po drugie chciałbym przeprosić wszystkich, którzy uznają, że cała dyskusja
    nie miała sensu
    i stracili na nią czas, mogę także wyrazić słowa ubolewania za moją
    namolność w stronę Panu Głusińskiego,
    a jemu wybaczyć jego styl odpisywania i wszystkie kłamstwa i kłamstewka,
    których się w wyjaśnieniu dopuścił,
    nie zależy mi na wojnie.

    --
    Pozdrawiam,