PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Date: Wed, 13 Jul 2005 10:16:50 +0200
    <das6hv$84$1@nemesis.news.tpi.pl> <dau9rg$8k7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <daujb7$for$1@atlantis.news.tpi.pl> <daunjk$11if$1@riot.atman.pl>
    <daup9u$go7$1@atlantis.news.tpi.pl> <davqiv$squ$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <davsgd$61f$1@atlantis.news.tpi.pl> <davt7g$bqh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <davu9b$gnt$1@atlantis.news.tpi.pl> <db06mc$17k$1@inews.gazeta.pl>
    <db0bj8$md9$1@atlantis.news.tpi.pl> <al6lrxf0zs6y$.dlg@agnus.eu.org>
    <db0r0r$2uq$2@atlantis.news.tpi.pl> <n...@a...eu.org>
    <db0su7$ibj$1@nemesis.news.tpi.pl> <db15gf$9ma$3@nemesis.news.tpi.pl>
    <db2aa2$mm5$1@atlantis.news.tpi.pl> <db2i6e$mca$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Re to: Stanislaw Chmielarz [Wed, 13 Jul 2005 10:11:07 +0200]:

    > Czy to oznacza, ze nie ma firm, w ktorych panuja feudalne
    > stosunki pomiedzy czlonkami kierownictwa a personelem?

    Alez Stanislawie, ja absolutnie nie mowie ze nie ma. Ja tylko
    z uporem mianiaka powtarzam, ze do pracy ida ludzie _dorosli_
    ktorzy widza na co sie decyduja i sami sie na to decyduja. A
    to, ze przebumelowali okres, kiedy nalezalo zrobic z siebie na
    tyle wartosciowego pracownika, zeby nimi nie pomiatali, jest
    _wylacznie_ ich sprawa, ich wyborem i ich problemem.

    Idiotyzmem jest zwalanie tego na otoczenie i tyle.

    Poza tym zauwaz, ze normalne firmy i normalne uklady tez sa,
    wiec nie wiem czemu caly czas przyjmujesz defaultowo ze jak
    pracownik to beda go gnoic? Beda wtedy, kiedy na to pozwoli.

    Kira