PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-12 19:57:14
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:db15ov$9ma$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > A ja kilka potwierdzajacych i co z tego? Nie neguj cudzych
    > dswiadczen bo ich nie znasz. Ty masz takie a ktos inny inne
    > doswiadczenia.

    Nie neguje cudzych doswiadczen, tylko neguje uogolnianie, czyli
    kwantyfikatory ogolne "dla wszystkich prawda jest, ze". Stokrotka wypowiada
    sie w takim tonie - ze jej doswiadczenia sa jedynymi mozliwymi i ze innego
    swiata, innych mozliwosci poza nimi nie ma.
    Natomiast ja nie mowie, ze wszystkim jest super i ze kazdy moze od reki
    odnosic w dzisiejszym swiecie sukcesy. Mowie tylko, ze to jest mozliwe i ze
    sa na to przyklady i zeby wobec tego nie mowic, ze cos jest niemozliwe, a
    wszystko jest do bani.
    A skoro jest mozliwe, to lepiej jest porozmawiac sobie o tym, "jak" - niz
    bezproduktywnie narzekac i pograzac sie w apatycznej niemocy.

    I.