PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-12 19:33:00
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moglabym Ci postawic przed oczami kilka przypadkow z realu
    > przeczacych temu, co mowisz.

    A ja kilka potwierdzajacych i co z tego? Nie neguj cudzych
    dswiadczen bo ich nie znasz. Ty masz takie a ktos inny inne
    doswiadczenia.

> [...]
    > Prywatny biznes dziala dla zarobku, a w niektorych branzach ten
    > zarobek zalezy dosc silnie od kwalifikacji sily roboczej, a nie
    > od wykonywania czynnosci, ktore kazda osoba umiejaca obslugiwac
    > sprzet biurowy moze skutecznie wykonac. Zasada jest taka, ze
    > firm dobrych jest na rynku malo i pracownikow majacych
    > odpowiednie kwalifikacje tez jest malo i oni sie dobieraja, a
    > reszta nie dosc dobrych tula sie po nie dosc dobrych firmach.
    > Roznica miedzy nami a bardziej cywilizowanymi krajami polega na
    > tym, ze tam proporcje miedzy jednymi a drugimi firmami sie

    Po prostu wiecej jest firm z tradycjami a nie nastawionych
    wylacznie na to aby sie nachapac jak najnizszym kosztem.
    Tu wlasnie koszty pracy sa doskonalym zrodlem oszczednosci.