PracaGrupypl.praca.dyskusjeWygrzebane na innym forumie: o WARCIE › Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
  • Data: 2005-07-12 19:44:02
    Temat: Re: Wygrzebane na innym forumie: o WARCIE
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Notabene - obserwuję ten wątek i nie mogę wyjść z podziwu - jak
    > to niektórych dziwi fakt, że ma się taką pracę na jaką się...
    > zapracowało. Że są tysiące, a raczej setki tysiące ludzi, którym
    > się żyje dostatnio, tylko dlatego że dążyli do tego przez X lat.

    A slyszales moze o takim powiedzeniu "dzien bez wazeliny to dzien
    stracony"? Wiesz w ilu firmach ludzie musza sie podlizywac i
    kablowac kolegow zeby samemu nie zostac na bruku?
    To tez jest nasza dzisiejsza rzeczywistosc.

    > Że doskonalili swoje umiejętności, szukali firm w których mogą
    > się rozwijać i zdobywać nowe doświadczenia.

    Czysta poezja, a tam ich przyjmowali z otwartymi ramionami,
    wysylali na kursy, fundowali staze zagraniczne choc mogli wziac
    od razu gotowego fachowca ale moglby byc zbyt krnabrny :-(((
    Jesli chodzi o tesknote za dawnymi czasami komuny to spadkobiercy
    PZPR maja ciagle okolo 30% poparcie spoleczne.