PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena serwisu › Re: Wycena serwisu
  • Data: 2002-12-10 20:48:15
    Temat: Re: Wycena serwisu
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dokladnie, pokazana strona to dla znajacego nawet podstawy flasha niewiele
    > pracy, mysle ze w godzinke mozna byloby cos takiego spokojnie zrobic... a
    > stawka 1000pln/godz? no ja tak chce, zdecydowanie :)
    w godzinke??? hmm. no to spróbój ją zrobić w 3h.
    Przyznaje, że projekt nie jest zbyt zaawansowany, ale w godzine tego nie
    zrobisz, chyba że pracujesz na dwie myszki i klawiatury, a nogą podajesz
    zdjęcia do skanera.
    (Skany są słabe, ale po to, żeby skrócić czas ładowania / wielkość ze 130 do
    100kb).
    A tak z ciekawości - czy znasz podstawy flasha?

    Pozdr. z szacunkiem
    Bogdan