PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Wrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Sat, 1 Apr 2006 15:34:36 +0200

    W wiadomości <news:e0ltot$bbu$1@inews.gazeta.pl>
    camel <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Mam własną firmę i stosuję w niej zasady, które wyznaję. Nie jest to
    > ani trudne ani nieopłacalne. Powiem więcej: od kilku lat, od kiedy
    > postawiłem na prowadzenie biznesu w sposób "niepolski" powodzi mi się
    > o wiele lepiej. Przypadek? Może... Mała próba statystyczna. :)

    I naprawdę odpowiadasz na każdą aplikację?
    Nawet taką od 19-letniej dziewczyny bez matury, która pracuje jako pomoc
    biurowa, podczas gdy Ty szukasz doświadczonej księgowej ze znajomością
    programu CDN Optima?
    Albo na aplikację technika budowlańca, który przez ostatnie 20 lat kładł
    kafle w Niemczech, podczas gdy Ty szukasz inżyniera budownictwa lądowego z
    uprawnieniami i doświadczeniem.
    Bo jeśli masz firmę, to wiesz, że i takie "kfiatki" się zdarzają.

    > Część rodaków ma w żopie uprzejmość, duża część ciszę i porządek,
    > jeszcze inni gówna na chodnikach. Tylko skąd te narzekania i
    > oczekiwanie, że ONI powinni...

    Powiedz mi tylko jeszcze, czy z tej uprzejmości i życzliwości odpowiadasz
    też na każdą ofertę z:
    - firm sprzedających artykuły biurowe
    - kancelarii prawnych specjalizujących się w windykacji i ściąganiu
    należności
    - firm ochroniarskich i porządkowych
    - wydawnictw naukowych
    - przedstawicieli Orange, Era i Plus
    - wydawnictw katalogów, map, atlasów, Panoram Firm, książek telefonicznych
    i kupy innych firm, które dzwonią, piszą, mailują, faxują, ulotkują i
    bombardują Cię w inny sposób kilka razy dziennie :)

    --
    Nixe