PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Wrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-01 09:48:51
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Vetch" <...@...3.4> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Brodek" <G...@B...pl> napisał
    > Zdarzało mi się (fakt - dawno już temu) aplikować w takich
    "porządnych" firmach. I przyznam, że nic nie wkurzało mnie bardziej
    niż znajdowanie w skrzynce pocztowej listu w kopercie firmowej,
    rozrywanie jej z nadzieją i czytanie miłego listu, że "zachowają
    moją aplikację w archiwum".
    Szczerze powiedziawszy to w dupie mam taką uprzejmość.

    nie popadajmy w skrajności, wystarczyłby zwykły "hurtowy" email w stylu
    SORRY. Niestety i tego zazwyczaj nie ma.

    Piotr