PracaGrupypl.praca.dyskusjeWozek widlowy - jakie studia i jezyki ? › Re: Wozek widlowy - jakie studia i jezyki ?
    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wozek widlowy - jakie studia i jezyki ?
    Date: Wed, 29 Sep 2010 22:47:33 +0200

    W dniu 2010-09-29 19:32, grzesiek pisze:

    > Eee, to chyba zalezy od firmy, ja zdawalem (pisemny i praktyczny) w
    > takiej, która ma uprawnienia i dostałem kwit, ze jakis tam smieszny
    > minister podpisał ten kwit i moge pracować w całej UE i moje papiery
    > są ważne. Zwłaszcza że w firmie mamy takie nieco większe wózki z
    > udźwigiem do 13ton.

    Kiedy zdawałeś ten egzamin? Od paru lat wymagany jest kwitek z UDT
    (coś ala prawa jazdy na wozki). Oczywiście jeżeli ktoś nabył
    uprawnienia przed wejściem tego egzaminu to ma ważne.
    Chyba że firma szkoląca zorganizowała sobie egzamin z UDT (tak że
    nawet nie wiedzieliście, iż zdawaliście przed UDT).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --