PracaGrupypl.praca.dyskusjeWozek widlowy - jakie studia i jezyki ? › Re: Wozek widlowy - jakie studia i jezyki ?
  • Data: 2010-09-30 11:46:21
    Temat: Re: Wozek widlowy - jakie studia i jezyki ?
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-09-2010 o 12:05:57 Dzooo <d...@g...com> napisał(a):

    > Co trzeba umiec aby jezdzic wozkiem widlowym w Polsce lub byc
    > magazynierem ? Jak dziwne nastawienie potrafia miec ludzie pracujacy w
    > HR wobec pracownikow wykonujacych prace "fizyczna".
    >
    > http://franklim.forum-polska.com/wymagania-pracodawc
    ow

    > Smiech mnie ogarta ale coz... taki life

    W opisanej historii, facet mial to szczescie, ze jednak oprocz "mlodej
    paniusi - swiezo upieczonego kurczaka magistra z dzialu personalnego" byly
    tez osoby z kierownictwa. Gdyby ich tam nie bylo, to mysle, ze facet
    pomimo swietnej gadki pod koniec, nic by nie wskoral. Niestety zazwyczaj
    ludzie nie maja tego szczescia, by podczas rozmowy, albo nawet samej
    weryfikacji, byly inne osoby. Szczegolnie zauwazalne jest to w przypadku
    agencji.