PracaGrupypl.praca.dyskusjeWniosek o objęcie ubezpieczeniem członka rodziny › Re: Wniosek o objęcie ubezpieczeniem członka rodziny
  • Data: 2010-09-27 14:38:54
    Temat: Re: Wniosek o objęcie ubezpieczeniem członka rodziny
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-27 08:50, trazor pisze:
    > Witam,
    >
    > Procedura zgłoszenia członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego mówi o tym, że
    > ubezpieczony składa u płatnika składek wniosek o objęcie ubezpieczeniem członka
    > rodziny.
    >
    > Próbowałem wygooglać wzór takiego wniosku niestety z marnym skutkiem:/
    > Czy taki wzór w ogóle istnieje? Czy wystarczy napisać taki wniosek samodzielnie,
    > tak aby zawierał wszystkie dane niezbędne aby pracodawca mógł wypełnić na jego
    > podstawie zgłoszenie do ZUS?

    http://www.google.pl/search?q=zg%C5%82oszenie+cz%C5%
    82onka+rodziny+zdrowotnego&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rl
    s=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

    drugi wynik:

    http://archiwalna.polsl.pl/adc/docs/DocZUS/Zgl_do_u_
    zdr.pdf

    Przeważnie zakłady pracy mają własne druki, ale możesz nawet na kartce
    zwykłej napisać, byle były wszystkie potrzebne dane (do ZCNA).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --